בן-צבי יעקב משרד עו"ד

בן-צבי יעקב משרד עו"ד

רחוב בן יהודה 1 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

עוסק בתכנון ובנייה בתחום מקרקעין-נדל"ן, לרבות הליכי התנגדות להיתר בנייה, תב"ע, הליכים בוועדות ערר כולל לפיצויים והיטלי השבחה, צווי הריסה והפסקה בבתי משפט לעניינים מקומיים, ליטיגציה של בתים משותפים בבתי משפט ואצל המפקח על המקרקעין, עתירות מנהליות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך דין בן צבי עוסק בתכנון ובנייה ומקרקעין, משרד בוטיק המעניק ייצוג אישי ומקצועי, עם נגישות גבוהה ללקוח, במסגרת שירות ממוקד מטרה ללא פשרה על יושרה ואמינות.

 

עו"ד בן צבי, מייצג ומלווה בהליכי היתר בניה והתנגדויות בוועדה מקומית, ערר ותכנית מתאר בוועדת ערר, עתירה מנהלית בבית משפט מחוזי, פירוק שיתוף מקרקעין בבית משפט שלום, צו הריסה צו הפסקה וכתב אישום פלילי בבית משפט לעניינים מקומיים בגין חריגות ועבירות בניה, רישוי עסקים, סכסוכי שכנים בבית משותף בלשכת המפקח על המקרקעין, רכש ומכר נכס מקרקעין ודירת מגורים.

 

✔ מכר ורכש דירה ונכס מקרקעין,  ליווי בעסקת מכר ורכש דירת מגורים ונכסי מקרקעין שונים, כולל עריכת החוזה למכר ורכש והדיווח לרשויות המס. ובנוסף כערך מוסף כולל גם עריכת בדיקה משפטית ותכנונית של מצב הנכס טרם עסקת רכש, לטובת השקט הנפשי טרם הרכישה, לגבי חריגות בניה, זכויות בניה, ותכנון עתידי אפשרי במקום, ועל רקע הניסיון הרב שנצבר בתחום התכנון והבניה.

 

✔ הגנה בבית המשפט לעניינים מקומיים  מפני צו הפסקת שימוש, צו הריסה, צו הפסקה מנהלי וכתב אישום פלילי, בגין עבירות וחריגות בניה ושימוש במקרקעין מכוח דיני התכנון והבניה מול הועדה המקומית לתכנון ובניה ורשויות מקומיות, ובעסק מקומי מכוח דיני רישוי עסקים מול מחלקת רישוי עסקים והרשות המקומית.

 

✔ הגנה ותביעה בלשכת המפקח על המקרקעין בתים משותפים בסכסוכי שכנים, תשלומי איזון, רישום ותיקון צווי בית משותף ועוד.

 

✔ ייצוג וטיפול בבית משפט מנהלי ועתירה מנהלית  בהליכי תכנון ובניה היתר ערר ותוכניות מתאר ורישיון עסק ונותני אישורים לעסק כולל רשות כיבוי אש הגא ועוד

 

✔ הגנה ותביעה בבית משפט שלום  בצו מניעה סילוק יד פינוי ופירוק שיתוף במקרקעין 

 

✔ הגנה ותביעה בבית משפט מחוזי  בתביעת ירידת ערך ופיצויי הפקעה לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה ודיני המקרקעין והתכנון ובניה 

 

הניסיון בתחום נצבר במהלך ייצוג וליווי רשויות ציבוריות ומקומיות, חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה, וחברות בנייה גדולות.  

 

המשרד ממוקם במרכז ירושלים, עם נגישות גבוהה לכל המוסדות הרלוונטיים.

 

זמינות וניסיון בעבודה גם במרכז הארץ מול ועדה מקומית ועדת ערר ובית המשפט המנהלי במחוז תל-אביב והמרכז.

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • חריגות בניהחריגות בניה
  • עסקאות פינוי בינויעסקאות פינוי בינוי
  • תכנון ובניהתכנון ובניה
  • תמא 38תמא 38
  • בית משפט לעניינים מקומייםבית משפט לעניינים מקומיים
  • רישוי עסקיםרישוי עסקים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 35 המלצות)
  • 17/01/2024

    אדם לעניין
     

  • 01/08/2023

    אני ממליץ בחום על יעקב בן צבי שליווה אותנו במשפט מול קבלן שיפוצים עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר עם נחישות וידע רחב ותמיד עם חיוך
     

  • 12/07/2023

    כל הכבוד ותודה רבה על העבודה המקצועית והמסורה שהביאה להצלחה בביטול כתב אישום מול מנהל מקרקעי ישראל וחוק קמיניץ הלא חוקתי , תודה רבה עו"ד יעקב בן צבי ממליץ בחום
     

  • 09/05/2023

    עו"ד יעקב בן צבי עזר לנו לצאת ממצב מסובח מול ועדת ערר כשהוא ידע מתי להתעקש ואיפה למצוא פשרות והכל ברוגע.
     

  • 09/04/2023

    אין מלים מקצועי אמין וחכם
     

  • 24/11/2022

    עו״ד יעקב בן צבי ייצג אותנו מול הרשות המקומית במקצועיות הטובה ביותר. בנוסף עו״ד יעקב בן צבי ייצג אותנו מול חברת הביטוח במבט שנים קדימה על כל פרט ופרט לטובתנו. אנחנו מודים ומעריכים את המקצועיות הרבה והרצון לעזור וממליצים בחום על עורך דין יעקב.
     

  • 24/11/2022

    עו״ד יעקב בן צבי ייצג אותנו מול הרשות המקומית במקצועיות הטובה ביותר. בנוסף עו״ד יעקב בן צבי ייצג אותנו מול חברת הביטוח במבט שנים קדימה על כל פרט ופרט לטובתנו. אנחנו מודים ומעריכים את המקצועיות הרבה והרצון לעזור וממליצים בחום על עורך דין יעקב.
     

  • 17/11/2022

    הגשתי באמצעות עו"ד בן צבי ערר על החלטת ועדת תכנון ובינוי לוועדת ערר. בעוד עורכי דין רבים נפנפו אותי או טענו שאין לי סיכוי לשנות את החלטת ועדת תכנון ובינוי עו"ד בן צבי בדק קודם כל את העובדות והנתונים עוד לפני שדרש תשלום (נוהג עקום וקלוקל בקרב עורכי דין רבים). רק לאחר מכן הסכים לקבל על עצמו את הטיפול בתיק. עבודתו הייתה יסודית, מקצועית לעילא ולעילא, התייחסותו ושירותו ענייני ומכבד (דבר שאינו מובן מאליו ואינו שכיח בקרב עורכי דין רבים אחרים שנתקלתי בהם). אני מאוד מאוד מרוצה מעבודתו וגישתו של עו"ד בן צבי. שמחה שפגשתי בו וממליצה עליו בכל פה.
     

  • 23/10/2022

    עו”ד בן צבי ייצג אותי מול העירייה בוועדת ערער של המנהל האזרחי באיו”ש המנהל האזרחי קיבל את כל הטענות המשפטיות שנטענו במקצועיות ע”י עו”ד בן צבי ולא רק שדחו בשתי ידיים את שנאמר ע”י העירייה אלא הם גם העבירו ביקורת על התנהלותם. התרשמתי מאוד מהגישה המקצועית שלו
     

  • 20/08/2022

    הגעתי אל יעקב דרך האינטרנט ומהר מאוד הבנתי, איזה מזל היה לי. הוא ליווה אותנו בסיכסוך עם שכן מול המועצה המקומית, הציג אותנו בבית משפט, וכל זה במקצועיות יוצאת מן הכלל, רוגע ונועם. תחושת הביטחון שהוא העניק לנו היתה הכי חשובה מבחינתי בכל התהליך. ממליצה עליו בחום.
     

מאמרים מאת בן-צבי יעקב משרד עו"ד
בן-צבי יעקב משרד עו"ד
פניה ישירה אל בן-צבי יעקב משרד עו"ד

למעלה