פינקלמן עוזרי – משרד עורכי דין

פינקלמן עוזרי – משרד עורכי דין

המעיין 4 , מודיעין (ירושלים והסביבה)

משרדנו עוסק בתחום הביטוח והנזיקין, נזקי גוף, תביעות רשלנות, ביטוח לאומי, תביעות כנגד חברות הביטוח, לרבות אובדן כושר עבודה, נכות מתאונה, ביטוח סיעודי,

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדנו הוקם מתוך מחשבה כי אלה אשר פקד אותם אסון זקוקים יותר מכל לייצוג משפטי מקצועי ואמין בשעתם הקשה. ייצוג זה הכרחי ביותר כאשר הם נתקלים בהערמת קשיים והצבת מכשולים בירוקרטיים על ידי תאגידי הביטוח והמוסד לביטוח לאומי הפועלים על מנת לשמור על קופתם המלאה. כך חרט משרדנו על דגלו מתן שירות איכותי ואישי ללא פשרות, בדגש על שמירת פרטיות הלקוח ושקיפות מלאה, תוך חתירה עיקשת למימוש מירב זכויות לקוחותיו.

 

משרדנו פועל ללא לאות למתן ייצוג משפטי מיטיב בכל הערכאות השיפוטיות, לרבות בפני הוועדות הרפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי, קרנות הפנסיה משרד הבריאות ועוד לשם השגת התוצאות הטובות ביותר בעבור לקוחותיו ובפרק זמן קצר ככל הניתן.

 

תחומי העיסוק של משרדנו חולשים על כל תחומי הביטוח והנזיקין בדגש על נזקי גוף, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות תלמידים, נכות תאונתית, אובדן כושר עבודה, ביטוח סיעודי ומחלות קשות, רשלנות רפואית, אחריות רשויות ועוד.

 

מאחר שידוע לנו כי יחד עם האסון מגיעה גם הידרדרות במצב הכלכלי, נותן משרדנו ייעוץ ראשוני ללא תשלום.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת פינקלמן עוזרי – משרד עורכי דין
פינקלמן עוזרי – משרד עורכי דין
פניה ישירה אל פינקלמן עוזרי – משרד עורכי דין

למעלה