פרל טביב משרד עו"ד

פרל טביב משרד עו"ד

כנפי נשרים 13 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

משרד פרל-טביב הינו משרד עורכי דין ייחודי המציע ללקוחותיו שירות מלא וקשת רחבה של שירותים משפטיים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

המשרד מתמקד בארבעה תחומי ליבה מרכזיים: נדל"ן, דיני חברות, דיני הנזיקין ותביעות ביטוח, דיני המשפחה – ובכלל זה עריכת צוואות, ירושות, הסכמי טרום נישואים וליטיגציה.


בראש המשרד עומדים עורכי הדין זאב פרל ושי טביב להם בקיאות וניסיון עשיר בתחומי המשפט השונים. מייסדי המשרד חרטו על דגלם ערכים של יושרה, מוסריות, מקצועיות, זמינות, איכות, מסירות, דיסקרטיות ויחס אישי ללקוח.


לצד הטיפול המשפטי המקיף, משרדנו מגייס ומעסיק את מיטב אנשי המקצוע בתחומים השונים.


ההון האנושי בו ניחן משרדנו, לצד מחויבות המשרד לערכיו הם אשר הופכים את משרדנו לטוב בתחומו ומומלץ על ידי לקוחותינו.
אנו נעניק לך פתרונות משפטיים מקיפים. הניסיון המגוון שלנו מאפשר לנו להתאים לכל לקוח את הטיפול המשפטי הייחודי והמתאים ביותר עבורו.


לקוחות המשרד נפרשים על פני קשת רחבה של תחומים ומשרדנו מעניק טיפול משפטי מקצועי ויחס אישי לחברות ופרטיים כאחד. ההצלחה בייצוג והליווי המשפטי השוטף שאנו מעניקים ללקוחותינו הם אלה אשר יוצרים את המוניטין הטוב וההכרה שמהם נהנה משרדנו.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 09/08/2015

    קשה למצוא בימינו עו"ד אמין ומוכשר שכזה. הגעתי אליו עם כמה תיקים בעייתיים ולאחר כמה וכמה כישלונות מעורך דיני הקודם. הופתעתי לגלות עו"ד שקודם כל מסתכל על טובתי שלי מבין את צרכי ומטפל בתיק בצורה בלתי קונבנציונלית ופשוט יוצאת דופן. כשזה בא יחד עם ניצחון, אין ספק שאמליץ עליו לכל מכרי.
     

  • 08/06/2015

    לא להאמין,הציקה לי שאלה משפטית, מילאתי הטופס ותוך חצי שעה חזר אלי עו"ד פרל זאב.במשך חצי שעה נתן לי תשובות נדיבות מקצועיות ומלאות לשאלתי,הצעתי לקיים איתו פגישה,והוא ענה: חבל על הכסף שלך.אין לי ספק שבכל עניין אני חוזר אליו,וממליץ לחברי ומשפחתי להעזר בשירותיו.
     

  • 14/05/2015

    משרד עורכי דין מהטובים בארץ
     

  • 12/04/2015

    התקשרתי לברר ולשאול שאלה פשוטה וקיבלתי מענה מקיף ויחס מדהים. תודה לכם!
     

  • 26/03/2015

    קיבלתי שירות מצויין ויחס אישי
     

מאמרים מאת פרל טביב משרד עו"ד
פרל טביב משרד עו"ד
פניה ישירה אל פרל טביב משרד עו"ד

למעלה