עורך דין, אלון שליכטר

עורך דין, אלון שליכטר

שלם 3 , תל אביב (אזור המרכז)

המשרד מלווה את לקוחותיו בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, כתב האישום ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 15 המלצות

על המשרד

משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.

המשרד מעניק ללקוחותיו מכלול שירותים משפטיים מקיף בתחום המשפט הפלילי , לרבות הכנה לחקירה פלילית, ייעוץ וליווי משפטי במהלך החקירה, ייצוג בהליך המעצר והשחרור, ייצוג בהליך השימוע, סגירת תיק פלילי בהסדר, ביטול כתב אישום, עיכוב הליכים, סיום הליך פלילי באי הרשעה, ערעור פלילי, מחיקת רישום פלילי, הגשת בקשת חנינה, ייצוג וליווי אסירים וייעוץ וייצוג משפטי לנפגעי עבירה.

המשרד מעניק ללקוחותיו מענה משפטי מקצועי, יסודי, יצירתי ודיסקרטי!

משרדנו יכול לסייע לך במגוון מקרים לרבות במקרים הבאים:

  • כתב אישום
  • חקירה במשטרה
  • מעצרים
  • שימוע לפני הגשת כתב אישום
  • מחיקת רישום פלילי
  • חנינה
  • עתירות אסירים 
  • וועדת שליש
  • שלילת רישיון נשק
  • החזרת תפוס (פלאפון/ מחשב/ רכב)
  • עבירות תעבורה (נהיגה בשכרות/ מהירות וכו')


משרדנו ישמח להעניק לך ייעוץ משפטי יסודי, מקצועי ואחראי, ניתן לפנות לקבלת שירותים על פני כל שעות היממה ובכל רחבי הארץ.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 15 המלצות)
  • 11/09/2019

    בוקר טוב אלון, המשטרה העבירה לי את הכסף לבנק + ריבית אפילו. אני מודה לך מאוד על השירות המקצועיות והאכפתיות, ומקווה לא לפגוש אותך שוב לפחות לא בנסיבות פליליות.
     

  • 17/03/2019

    אל אלון הגעתי מאוד סקפטית, אך מהר מאוד התבדיתי. מדובר בעו"ד מקצועי, תותח בתחומו - חתר למטרה ואכן עזר לי לצאת מן הבעיה אליה נקלעתי. מלבד היותו מקצועי - אלון הוא איש נעים וסבלני, נגיש ואדיב. אין לי כל ספק ששכירת שירותיו הייתה הצעד הנכון ביותר לטפל בבעייתי. ממליצה עליו בחום! ושוב תודה!
     

  • 07/09/2017

    אושרית קורן · עובד/ת ב-מובטלת גאה :) רציתי להמליץ בחום על עורך הדין אלון שליכטר, הייתה לי בעייה מאוד חמורה והסיכוי שאצא מימנה הייתה מאוד נמוכה, אך בעזרתו ומקצועיותו היחודית של עורך הדין אלון שליכטר, קיבלתי את שרציתי ע"י ערעור לבית משפט המחוזי בנצרת, הצליח עורך הדין אלון שליכטר ע"י כל כישוריו הרבים בתחום הפלילי, לקבל את כל אשר חפצתי, עורך דין אלון שליכטר פשוט הציל את חיי, מכיוון שמדובר במשהו אישי לא אוכל לפרט, אך מדובר במשהו שהוא ממש קריטי עבורי וזאת הייתה עבורי בעייה קשה מאוד שעורך הדין אלון שליכטר הוציא אותי מימנה, ואני מודה לו מאוד על כך וממליצה מאוד לכולם, לכל מי שיש בעייה פלילית, לאלון יש את המומחיות, את הרצינות להתייחס לתיק בכל הכוח בכל הרצון ובכל הכוח להתמודד מול בית המשפט הנכבד בכדי להביא לתוצאות הטובות ביותר. לא האמנתי לתוצאה שציפיתי לה כל כך. אני שמחה שהגעתי אל אלון שליכטר ואני מודה לך מקרב לב, לא אשכח זאת כל חיי, תודה רבה רבה. דרך אגב היה לי עורך דין אחר בבית משפט קמא, השלום שלא הצליח להביא אותי לתוצאות כפי שחפצתי וייתרה מיכך התוצאות היו כבדות ומרחיקות לכת, ועורך הדין אלון שליכטר הצליח להפוך את החלטת כבוד בית המשפט השלום, בגאווה גדולה. אלף תודות. בהצלחה לכולם.
     

  • 05/02/2017

    יש עורך דין שיוצא לידי חובה ויש עורך דין שעושה הרבה יותר ממה שציפיתי. אני חייב לציין לטובה את אלון שליכטר שפעל רבות והוכיח את כישרונותיו הרבים ופעל בבית משפט ובית המאסר להוציא אותי חף מפשע, למרות שהיה מדובר בתיק לא פשוט ובמקביל הסתבכתי בעוד פרשיה וכמובן שלא היססתי לרגע ובשעה 24:30 בלילה אלון הגיע לתחנת המשטרה ונתן לי ייעוץ והכל במחיר הוגן ובהתחשבות רבה. זה לא מובן מאליו - במעמד זה אני רוצה לומר לעורך הדין אלון שליכטר תודה שפגשתי אותך אין כמוך.
     

  • 20/11/2016

    עו"ד אלון עזר לי בתיק של עבירת מהירות, וחשוב לי לציין שקודם כל אלון תמיד היה זמין עבורי במהלך חצי שנה שחיכינו למשפט לכל שאלה, תמיד ענה באדיבות ומקצועיות, ולבסוף למרות שהעבירה שלי הייתה די חמורה 145 קמ"ש בכביש של 90, ובנוסף אני נהגת צעירה, הוא קיבל את חומר החקירות ויחד עם הנסיבות האישיות שלי, לא ניתנה פסילה מעבר למה שבאותו רגע השוטר הביא, והקנס היה ממש מינימום קנס שיכול להיות. מאוד ממליצה עליו, כריש בתחום, ועם זאת אנושי ואדיב ללקוח.
     

  • 04/11/2016

    אלון הביא שירות מצויין ומקצועי ועזר לי עם מקרה מסוים במשטרה, ממש שמחתי מהשירות שלו ואני ממליץ עליו בחום. תודה רבה!
     

  • 05/06/2016

    אלון שליכטר הוא עו"ד מעולה, עזר וביעילות תוך מתן הסברים ומענה לכל שאלותיי, היה זמין וסבלני והכי חשוב - הצליח במה שנתבקש לעשות ועזר לי. מומלץ בחום רב, מי שמחפש עו"ד רציני, הוגן ומהיר שיפנה אליו. תודה גדולה
     

  • 03/06/2016

    פנינו לאלון בכדי לקבל ייעוץ וכבר מהרגע הראשון היה ברור שמדובר בעו"ד מקצועי. ענה על כל השאלות שלנו בלי יוצא מן הכלל, ידע להכין אותנו בצורה מקצועית ויסודית, היה זמין לכל פניה ושאלה. בקיצור, מומלץ בחום!
     

  • 10/04/2016

    אלון עזר לי ופתר לי את הבעיה בזמן קצר מאוד. תמיד זמין לכל שאלה ונתן שירות אישי ומקצועי ביותר. ממליץ עליו בחום! תודה רבה!
     

  • 21/01/2016

    אלון הוא עו"ד מקצוען, עזר לי במהירות וביעילות תוך מתן הסברים ומענה לכל שאלותיי, היה זמין לכל הגחמות שלי והכי חשוב- פתר את הבעיה שלי על הצד הטוב ביותר. מומלץ בחום, אין ספק שאם אתם צריכים עו"ד רציני, הוגן ומהיר הוא האיש
     

מאמרים מאת עורך דין, אלון שליכטר
עורך דין, אלון שליכטר
פניה ישירה אל עורך דין, אלון שליכטר

למעלה