אלגבי אגבלי חברת עורכי דין

אלגבי אגבלי חברת עורכי דין

זאב ז'בוטינסקי 9 , בני ברק (אזור המרכז)

משרדנו מחולק לשתי מחלקות - מחלקה אזרחית מסחרית הכוללת ליווי שותף של חברות והליכים שונים בהוצאה לפועל ומחלקת נזיקין ורשלנות רפואית המלווה לקוחות במיצוי זכויותיהם הכלכליות לאחר פגיעת גוף.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

בחברת עורכי דין אלגבי-אגבלי לכל אחד מהשותפים במשרד מחלקה בתחום נפרד כך שעורך הדין יכול למקד את פעילותו לנושא אחד ולרכוש בו ניסיון וידע מעשי רב, החלוקה הברורה בין מחלקות אפשרה להקים צוות מקצועי ייעודי עבור כל מחלקה עומד לרשות הלקוח ויוצר one stop shop בעוד כי לקוח מתנהל ישירות מול השותף המייסד שעומד ברשות המחלקה ובונה עבורו צוות של אנשי מקצוע ייעודי ואסטרטגיה משפטית המתאימה למקרה שלו.

 

לרשות המחלקה הסחרית והוצאה לפועל עומד צוות עו"ד שמתמקצעים בנושא כמו גם כלכלנים בכירים עומדים לרשות הלקוחות בלווי בעת משבר כלכלי והוצאתם לדרך חדשה ונקייה מחובות.

 

מחלקת הנזיקין והרשלנות הרפואית מחזיקה צוות של ממוחי רפואה מנושאים שונים לצורך ליווי ומתן חוות דעת מתאימות לכל מקרה, מחלקה זו נמנת מהמקצועיות ביותר בתחמה עם אחוזי הצלחה מרשימים אשר לוותה לקוחות במתן פיצויים בסך מאות מיליוני שקלים לאורך שנות פעילותה.

 

המחלקה אזרחי / מסחרי והוצאה לפועל

בראשות עורך הדין חן אגבלי

 

מחקת נזיקין רשלנות רפואית וביטוח לאומי

בראשותו של עורך הדין יוסי אלגבי

המשרד מלווה חייבים, בבנית תוכניות שיקום כלכלי ללקוחות מסחריים ופרטיים כאחד בכל הנוגע לניהול חובותיהם בצורה הנכונה ביותר, פשיטות רגל / חדלות פרעון והוצאת הלקוח ומשפחתו לדרך כלכלית חדשה.

 

המחלקה האזרחית מסחרית מלווה לקוחות מסחריים גדולים וחברות מרכזיות במשק ומעניקה ליווי שוטף לכל עיניי המשפט הקשורים לעסק לרבות ערכית חוזים מסחריים, שותפיות ועוד.

 

ברשות המחלקה עומד עו"ד חן אגבלי השימש גם כמרצה למשפט עסקי ותאגידי בקריה האקדמית אונו.

 

מחלקת הנזקין מלווה במיצוי זכויות רפואיות וכלכליות בעבור פגיעות גוף, תאונה או רשלנות בטיפול. 

 

לאורך שנות פעילותינו הרבות בתחום המשרד טיפל במקרים קשים ונדירים של רשלנויות רפואיות חמורה, החל מהולדה בעוולה, רשלנות בדיקות גנטיות, חיסיון רפואי ועוד.

 

עו"ד יוסי אלגבי סיים בהמצטיינות את לימודיו בתוכנית - ICC ואף פורסם בכתב העת הבינלאומי ושימש כחבר צוות במשפט מודרך וחבר במועדון הדיבייט של האוניברסיטה הפתוחה.

 

נשמח לעמוד גם לשרותכם

המשרד שוכן ברחוב זאב ז'בוטינסקי 9 בני ברק.  

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 13/11/2017

    העבודה המופלאה של צוות העורכי דין,פשוט סידרו לי את החיים בכך שפניתי אליהם.מאוד מודה לכם לכם על השירות הטוב והמקצועי במהלך גל התיק הקשה שהיה עימכם,תודה רבה,
     

  • 16/09/2016

    אנשים יקרים! ממליץ בחום פשוט הם עשו עבורי עבודה מאוד קפדנית וטובה ליוו אותי לכל אורך הדרך. הפגינו ידע מקצועי רב וקטשו את התובעים נגדי ובנוסף הצליחו לזכות אותי במשפט ואף לחזיר לי את כל דמי הטרחה באמת יאמר לזכות משרד זה שהם אכן עושים את המוטל עליהם על הצד הטוב ביותר יישר כוח אנשים!
     

  • 16/11/2015

    אני חושב שזהו בין המשרדים הבודדים שבאמת יודע לטפל בתביעות מול משרד השיכון חברת עמידר וחלמיש מתמודד על זכויות של דיירים מוגנים ודמי מפתח. הטיפול הינו סופר מקצועי עם ידע רחב ועמוק. תודה על הטיפול בתיק באמת שווה כל שקל
     

  • 15/11/2015

    קודם כל המשרד הוא סופר מקצועי. במשרד ישנו עורך דין שמתעסק בנושא שכמעט לא ניתן למצוא היום בחוץ והוא תביעות כנגד עמידר וחלמיש, דיור מוגן ודמי מפתח. הוא יודע את העבודה היטב. כל הכבוד, מומלץ בחום.
     

  • 09/11/2015

    חברת עורכי דין מהשורה הראשונה. כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. טיפול אמין מקצועי ומסור. פשוט אין מילים!
     

אלגבי אגבלי חברת עורכי דין
פניה ישירה אל אלגבי אגבלי חברת עורכי דין

למעלה