מירי נחשונוב, עו״ד ומגשרת

מירי נחשונוב, עו״ד ומגשרת

הרברט סמואל 1 (משרד 43) , חדרה (אזור הצפון)

משרדנו עוסק בתחום ה`הגירה לישראל - משרד הפנים`. משרדנו מייצג לקוחות מכל הארץ, מצפת ועד אילת.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 13 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד מירי נחשונוב, בעלי ניסיון רב בהתנהלות מול משרד הפנים ובייצוג לקוחות מול משרד הפנים.

 

משרדנו עוסק בהסדרת מעמד בישראל מול משרד הפנים, ובעל ניסיון והצלחות בתיקי הסדרת המעמד.

 

המשרד מוכר בלשכות משרד הפנים השונות וכן בבתי הדין לעררים.

 

משרדנו מעניק שירות בתחומים הבאים:

 

✔ ייצוג זוגות מעורבים.

✔ ייצוג אזרחים ישראלים הנשואים לאזרחים זרים.

✔ ייצוג אזרחים ישראלים המנהלים חיים משותפים עם אזרחים זרים.

✔ הסדרת מעמד של הורה קשיש ובודד.

✔ הסדרת מעמד של אזרחים זרים לאחר שהופסק התהליך המדורג.

✔ תביעות אבהות בישראל וגם דרך הקונסוליות השונות בחו"ל.

✔ ייצוג לקוחות בעררים פנימיים, בבית דין לעררים ובבית המשפט לעניינים מנהליים.

✔ התרת נישואין של אזרחים זרים ורישומם במערכת מנהל האוכלוסין.


משרדנו מעניק ליווי צמוד ויחס אישי לכל לקוח ולקוח, הליווי הוא יסודי ומקצועי והצלחה היא האפשרות היחידה מבחינתנו.


לעיתים קרובות מגיעים למשרדנו לקוחות חדשים, אשר מספרים כי הם מתוסכלים מהצורה שבה משרד הפנים מתנהל מולם, ומרגע הייצוג על ידנו כל התמונה משתנה, ההתנהלות זורמת והטיפול בתיק מתקדם באופן נמרץ.


למשרד עו"ד מירי נחשונוב לקוחות רבים שהם זוגות מעורבים, אזרחים ישראלים המנהלים יחסים עם אזרחים זרים ומצויים במצב רגיש מאוד בייחוד לאור התנהלות הרשות כלפיהם. לקוחות רבים מספרים כי הליווי על ידנו מעניק להם תחושות של ביטחון ואופטימיות.

 

משרד עו"ד מירי נחשונוב שם דגש על ערכים כמו מקצועיות, ייחס אישי, שירותיות, יסודיות וליווי כל אחד מהלקוחות לאורך כל ההליך המשפטי.

 

נשמח לעבור אתכם את התהליך יחד, יד ביד!

 

שפות: עברית, רוסית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 13 המלצות)
  • 22/04/2019

    היינו מתוסכלים לפני שהגענו למירי נחשונוב. קיבלנו סירובים על ימין ועל שמאל, וכבר רצינו להיכנע ולעזוב את הארץ. אך מירי הכניסה בנו תקווה, היא אמרה שעל אהבה צריך להילחם עד הסוף. והחלתנו לתת לה צ`אנס. מירי פעלה באופן המקצועי ביותר, עם הרבה מסירות נפש, אומץ. תוך זמן קצר מאוד קיבלנו הזמנה לראיון נוסף במשרד הפנים ועם הכנה של מירי עברנו אותו בהצלחה. חודש אחרי שבת זוגתי קיבלה את הניירות, נולדה לנו בת. דברים טובים אינם קוראים לבד!!! אנו מודים למירי נחשונוב על הכל. בלעדיה שום דבר לא היה קורא!
     

  • 16/04/2019

    לא היה לנו סיכוי בלעדיה, אחרי שמשרד הפנים התנהג אלינו בצורה גזענית ותת יחס שכרנו את שירותיה של מירי ובעזרתה בעלי הצליח להגיע לארץ. השירות שלה מכל הלב , עורכי דין אחרים רק לוקחים כספים רבים ומבטיחים הבטחות אצל מירי הקסם עובד . בזכותה אנו מאוחדים . היא אחראית, יעילה , מקצועית ,מקסימה ונותנת יחס אישי . תודה רבה לך
     

  • 15/04/2019

    שמי מיכאל, אני רופא במקצועי. כמו חלק גדול מהעוסקים ברפואה בישראל, סיימתי את לימודי בחו״ל. בשנה השניה ללימודים, הכרתי את זוגתי, רופאה גם כן. עם סיום הלימודים, בחרנו לשוב לישראל יחד. לציין כי, זוגתי אינה ישראלית ואנחנו טרם נשואים. מעבר לקשיים הכרוכים בהכרה ורישוי לעסוק במקצוע הרפואה בישראל לבוגרי פקולטות לרפואה בחו״ל, נאלצנו לעבור גם הליך הסדרת מעמדה של זוגתי בישראל. היינו קצת אובדי עצות, ולא מצאנו את הרגלים והידים, מאיפה להתחיל, בכל ההליך הבירוקרטי מול רשות ההגירה והאוכלוסין. קיבלנו המלצה חמה מזוג חברים שנעזרו בעבר בעו״ד נחשונוב, בהליך הסדרת מעמד לבן או בת זוג בישראל. מירי קיבלה אותנו במשרדה בחדרה, בנועם, הבנה וכוס קפה. מירי נרתמה ופטרה אותנו ״מהכאב ראש״ של להתנהל מול רשות ההגירה. מירי סידרה ואירגנה את כל ״הניירת״ ביעילות ובמהירות! כל מה שנדרש מאיתנו היה להגיע במועדים ובשעות שנקבעו לנו, לעבור מספר ראיונות ולמעשה להתחיל את ההליך המדורג וקבלת אשרת עבודה לזוגתי, ללא קשיים. מירי הורידה מאיתנו את הסחבת הבירוקרטית מול רשויות ההגירה ובכך עזרה לנו להתמקד במה שבאמת חשוב לנו - לעסוק ברפואה. בשמי ובשם זוגתי, המון תודה מירי!
     

  • 07/04/2019

    ‏דבר ראשון תודה רבה על העזרה מירי ! ‏קיבלנו ‏שירות ברמה הכי גבוהה !!! ‏הייתה איתנו בכל שלב ושלב , ‏קיבלנו תשובות על כל השאלות ‏בכל זמן נתון . ‏במילים אחרות ‏עו״ד לחיים
     

  • 07/04/2019

    ורוניקה ואני. ניזקקנו לשרות מיקצעי וקח. היגענו למירי
     

  • 06/04/2019

    עו"ד מאוד טוב, בן אדם נשמה, עזרה לנו מאוד, מקצועית מאוד, מהירה ויעילה, תודה לך מירי ושרק תצליחי...
     

  • 05/04/2019

    בוקר טוב במקרה נחשפתי למערכת הדין מייי נחשונוב שבו הופקד בידיה להסדיר את מעמדה של בת זוגתי על אף ההתנגדויות של משרד הפנים בחדרה מירי לא ויתרה והראתה חוסן אנושי שאמרה שנגיע עד לבג"ץ ולא בתוספת עמלת עבודה האמונה שלה בצדק היא בלתי נתפסת ופתאום התגלה פאן נוסף הפאן הפסיכולוגי אני לא מאחל לאף אחד את התהליך הנפשי שעוברים בני הזוג גם נפשי וגם כלכלי שבו בתהליך הבת זוג לא יכולה לעבוד וכן לחץ שתגורש מהארץ מירי מתקשרת כל יום ומעודדת ולא מרפה עד לקבלת הצדק מול משרד הפנים שמראה אטימות בלתי מובנת מול האמת שהיא לנגד עינינו כל מי שפונה אליה להסדרת מעמד אוטומטית אני ממליץ על מירי ואף אחד לא התאכזב וזו ההוכחה האמיתית היא לוקחת את העבודה מהלב דבר שהיא אוהבת לעשות לפעמים ראיתי אותה במצבים שהיא מזדהה עם העוול שעושים לזוג הרשויות ומירי מזילה דמעות לא מוותרת פונה לרשויות הן בכתב והן פיזית עם עמידה איתנה ולא מוותרת להם ממליץ בחום ואהבה לאישה מדהימה שמבצעת עבודתה נאמנה כל הזמן זמינה גם אחרי שעות העבודה דבר שהוא לא מובן מאליו
     

  • 04/04/2019

    אני ובן זוגי בתהליך אצל עו"ד מירי נחשונוב מזה כמה חודשים ונעשית התקדמות בלתי רגילה, לכן הייתי חייבת לשתף, מדובר באשת מקצוע מהשורה הראשונה, אמינה ואמפתית, ומאוד מקצועית. עזרה ועוזרת לנו הרבה בתהליך מורכב בעניין הגירה אל מול רשויות נוקשות ומקלה את דרכינו בשלווה וביטחון. ממליצה בחום!
     

  • 04/04/2019

    אני נשוי לאישה ממולדובה ומירי ליוותה אותי בכל התהליך בהצלחה רבה!! אין ספק שמירי היא עורכת דין פייטרית שיודעת את העבודה
     

  • 04/04/2019

    עד מירי נחשונוב הינה עד" מהמעלה הראשונה !! אמינה מקצועית ישרה וחשוב מכל משקיעה !! לוחמת ללא פשרות הבירוקרטיה ותמיד מצליחה ! יש לי את הזכות להיות לקוח שלה !! מירי תמשיכי אוהבים את העשייה שלך !!
     

מאמרים מאת מירי נחשונוב, עו״ד ומגשרת
מירי נחשונוב, עו״ד ומגשרת
פניה ישירה אל מירי נחשונוב, עו״ד ומגשרת

למעלה