יחיאלי, יומטוביאן ושות`

יחיאלי, יומטוביאן ושות'

הזיתים 96 , גבעת שמואל (אזור המרכז)

משרד עורכי דין יחיאלי, יומטוביאן ושות` עוסק בתחומי המשפט האזרחי. במשרד שותפות: עו"ד אסנת יחיאלי ועו"ד אילנית יומטוביאן. המשרד מעניק יחס אישי וליווי מקצועי ואדיב לכל אורך התהליך

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 6 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין יחיאלי, יומטוביאן ושות' עוסק בתחומי המשפט האזרחי.

המשרד מעניק ליווי מקצועי, יחס אדיב לכל אורך התהליך.

 

 

על המשרד:

במשרד שותפות: עו"ד אסנת יחיאלי ועו"ד אילנית יומטוביאן.

המשרד בעל ניסיון רב ומעניק ללקוחות ליווי אישי, וכן סיוע וטיפול מיידי. המשרד עובד בשיתופי פעולה עם יועצים ובעלי מקצוע לצורך השגת הפתרון האידיאלי.


תחומי העיסוק:

 

  • זכויות רפואיות - טיפול וליווי בתביעות ביטוח בחברות הביטוח: התמקצעות בתביעות מול חב' ביטוח בנושאים: ביטוח סיעודי, אובדן כושר עבודה, פנסיית נכות, נכות תאונה. טיפול וליווי, בתביעות מול ביטוח לאומי לקבלת מלוא הזכויות הרפואיות כגון: נכות כללית, שירותים מיוחדים, ילד נכה, ניידות ועוד. הליווי והטיפול הוא משלב מהגשת התביעה וכולל הליכה לוועדות ביטוח לאומי ולבתי המשפט. טיפול וליווי בתביעות לקבלת פטור ממס הכנסה.
  • הוצאה לפועל - חידוש רישיון נהיגה וטיפול בהגבלת רישיון, בקשות להסרת עיקולים והגבלות, איחוד תיקים, מעקב שוטף, הסדרי חוב, ייצוג בטענות "פרעתי", בחינת היתכנות החזרי חוב, גביית מזונות, גביית חובות עבור פרטיים, חברות ועסקים, כינוס נכסים ועוד.
  • פשיטות רגל - ליווי מקצועי עד לקבלת הפטר, הגנה על דירות מגורים, עיכוב הליכי גבייה כנגד חייבים, הסדרי נושים ועוד.
  • מקרקעין - טיפול וליווי עסקאות מקרקעין (קניה ומכירה) החל משלב המשא ומתן, עריכת חוזי שכירות לעסקים ולמגורים, פינוי מושכר, בתים משותפים, רישום בטאבו, תמא 38 ועוד.

 

 

נשמח לתאם עמך פגישת יעוץ כדי להתאים לך פתרון משפטי, מקצועי ואישי.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 6 המלצות)
  • 06/06/2019

    השארתי פנייה באמצעות האתר, לא עברו 5 דקות וקיבלתי פנייה מעו"ד אילנית יומטוביאן. בסבלנות ובמקצועיות היא הנחתה אותי כיצד לפעול וכל זה עוד בטרם שילמתי, מאד מאד התרשמתי לטובה ! שאי ברכה.
     

  • 19/03/2018

    מקצוענית אמיתית, ליווי מתחילת התהליך ועד סופו
     

  • 11/07/2017

    היי, הגעתי לאילנית עקב בעיה של דוחות עיריית תל אביב לפני כ-20 שנה אשר הגיעו לסכומים עתק, להפתעתי נפל בחלקי מזל הכרתי את אילנית ולאחר 3 חודשים של טיפול מסור וחם, הצליחה לא רק להפחית לי את הסכומים, אלא אפילו לבטל את כל התביעה!!!!! באופן מלא!!!! פשוט תותחית על..ממליץ בחום!!!!!!
     

  • 18/05/2017

    הגעתי לאילנית דרך האתר של עורכי דין המטפלים בהוצלפ.הגעתי לאילנית לאחר שעורך דין אחר טיפל בתהליך והונה אותי .לאחר חודשיים שנפגשתי עם אילנית להפתעתי קיבלתי את ההפטר.לא האמנתי.!!! הודתי לקדוש ברוך הוא שנפלה בחילקי הזכות להכיר אישה מדהימה ,עיניינית וכמובן מקצועית.רב תודות לך.ממליץ עליה בחום.
     

  • 12/03/2017

    הגעתי לאילנית בגלל בעיה מתמשכת עם הוצל"פ. היא נתנה את דעתה מה צריך לעשות ואז ידעתי שאני ביידים טובות. אילנית טפלה בתיק מא` ועד ת`. היא מקצועית, קשובה, אמינה, אדיבה והגונה. ומעל לכל היא חסכה לי כאב ראש מיותר וזמן יקר. אם אתם מחפשים עו"ד מקצועי ממליצה בחום על אילנית!!!!
     

  • 20/02/2017

    אליפות עולם, מספר 1 - שרות יחס חם אדיב ומסור, ומה שחשוב זה התוצאות.
     

יחיאלי, יומטוביאן ושות`
פניה ישירה אל יחיאלי, יומטוביאן ושות`

למעלה