מרבית החייבים בישראל פונים לעורכי הדין בשאלה: איך ניתן לבטל עיקול משכורת או לבטל עיקול על חשבון הבנק?


לא זו בלבד, אלא שאותם חייבים ולעיתים תכופות מוצאים עצמם "מיוצגים" על ידי חברות חיצוניות המציגות עצמן כחברות המסייעות לחייבים המצויים בהליכי הוצאה לפועל. בין היתר, מפזרות אותן חברות הבטחות סרק לחלל האוויר אשר להן אין שחר או בסיס חוקי.


לאור האמור עד כה קם הצורך לעשות הפרדה בין התחייבות עורך הדין שלכם אל מול הבטחות אשר קיבלתם באותן חברות.


לא פעם מגיעים למשרדנו חייבים אשר הובטח להם כי יקבלו צו כינוס תוך 24 שעות או כי תבוטל ההגבלה ו/או העיקול תוך 24 שעות... האומנם?


על ידי הפעלת שיקול דעת בריא, נראה, כי ככול וכבר בשלבים הראשונים קיבלתם הבטחה לביטול הליך תוך 24 שעות, ברי ועל פי רוב, כי הבטחה כזו הינה רשלנית ביסודה, לא למותר לציין העובדה כי ככל ואכן הגורם המטפל בתיקכם פיזר הבטחות כאלו או אחרות, ברי, כי סביר להניח כי טיפול התיק ותוצאותיו יהיו אף הם לוקים בחסר.


מהן הפעולות הנדרשות מהחייב לצורך הסרת העיקולים וההגבלות על חשבון הבנק או המשכורת?


ראוי להדגיש, כי על מנת לטפל בתיק הפתוח כנגדכם לרבות על עיקולים או הגבלות בו, קם הצורך בפעולות מצדכם, כדוגמת התחלת תשלום על חשבון החוב.


זאת ועוד יודגש, כי אכן פעולות כדוגמת ביטול על חשבון בנק או משכורת הינן פעולות פשוטות יחסית, וכי פנייה לעורך דין מהתחום עשויה לאפשר לכם לנהל אורך חיים תקין ובריא, ללא עיקולים או הגבלות.


כמו כן, פעולות מהסוג שהזכרנו לעיל מולידות תוצאות מהירות ויעילות, הכל כאמור בהתאם לשיתוף הפעולה שלכם, ביטול עיקולים מהסוג האמור עשוי להתקבל אף תוך מספר ימים בודדים.


על כן, מומלץ כי הגורם המטפל בתיקכם יהיה מי שהוסמך כעורך דין מתחום ההוצאה לפועל, כמו כן חשוב לזכור, כי הזנחה של חוב בהוצאה לפועל, יביא למצב דברים בו החוב יצבור ריביות גדולות, מה שיביא בסופו של דבר ליצירת כדור שלג אשר בסופו יקשה על סילוק החוב.


זאת ועוד ובמקרים מסוימים, ניתן אף לסלק העיקולים וההגבלות על ידי משא ומתן מול הזוכה, מה שעשוי לחסוך זמן נוסף ובמקרים מיוחדים אף כספים רבים. על ידי פנייה לעורך דין מהתחום, תוכלו לחסוך בכיסכם כסף, טרחה וזמן רב.


משרד עו"ד אייל קורסיה ושות, מייצג אלפי חייבים מאזור השרון ומעניק טיפול משפטי מקיף בכל הקשור להוצאה לפועל או פשיטות רגל, חייבים אשר מצאו עצמם בחיים חדשים ובדף חדש ללא עיקולים וללא הגבלות.


לסיכום, נזכיר את חוק השמיטה המדובר, ראוי כי תבדקו את זכאותכם לקבלת הפטר על פי חוק השמיטה וכבר בשלב ההוצאה לפועל. אנו עמודים לשירותכם בכל זמן.