בכיר בשב"ס תחת מעקב; אשתו בנפרד "תצפתה"


זה כמה שבועות שמאיימים על חייו של סגן מפקד המחוז הצפוני בשב"ס. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את רעייתו בנפרד ושני גברים בעת שהם מצלמים את הבית. סניגורה של האשה: "איסוף ראיות למשפט הגירושין"

אחיה ראב"ד

 

פורסם ב -Ynet בתאריך 15.8.10

 


לאה לנקרי, אשתו בנפרד של סגן מפקד המחוז הצפוני בשירות בתי הסוהר, תת-גנדר אלברט לנקרי, נעצרה אמש (שבת) יחד עם שני גברים נוספים סמוך לביתו של הקצין באזור טבריה. השלושה עסקו בצילום ביתו של לנקרי, שהתלונן לפני כמה שבועות כי מאיימים על חייו.

 

ערוץ 2 דיווח כי בעקבות תלונתו של לנקרי - פתחה המשטרה בחקירה וזו הוטלה על היחידה המרכזית במרחב העמקים, בפיקודו של סנ"צ אבי אלגריסי.

 

כחלק מהחקירה בוצעו מעקבים סמוך לביתו של לנקרי, והלילה כאמור נעצרו השלושה. מעצרם הוארך היום בבית משפט השלום בנצרת בארבעה ימים. המשטרה מייחסת לשלושה עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, חדירה לפרטיות ואיסוף מידע.

 

סניגורה של לאה לנקרי, עו"ד אבי שי, אמר ל-ynet כי מרשתו מכחישה כל כוונה פלילית ובוודאי שלא הייתה לה כל כוונה להעביר את המידע לגורמים נוספים. "היא אכן שהתה במקום וביצעה מעקב על הבית, במסגרת איסוף לגיטימי של ראיות על חיי בעלה לנוכח משפט הגירושין המתקיים ביניהם. היא לא התכוונה לפגוע בו פיזית, או לסייע למישהו אחר לעשות כן", אמר שי.

 


 


עודכן ב: 03/10/2010