עלייה בתביעות ביטוח בעת מיתון - עו"ד דוד פייל

 

המשבר הכלכלי פגע בצורה משמעותית ברבים מן העסקים, אל שבתחום התביעות מול חברות הביטוח ניתן לראות מצב שונה.

 

מסתבר כי דווקא בתקופה כזו אנשים מודעים יותר למקורות הכנסה אפשריים, אנשים שהעדיפו בעבר לדחות תביעה שרצו להגיש בגין רשלנות רפואית, מזדרזים לעשות זאת על מנת לממש את זכויותיהם כמה שיותר מהר.

 

עו"ד פייל המתמחה בתביעות בתחום הרשלנות הרפואית ונזקי הגוף טוען כי כשיש בעיה כלכלית יש יותר מודעות לזכויות הביטוחיות . תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות וטיפולים יקרים הפכו להוצאה בלתי אפשרית בעבור אנשים רבים.

 

הדרך היחידה שלהם היא להיאבק מול הזכויות הביטוחיות שלהם.

 

סדרי העדיפויות משתנים בעת משבר כלכלי ואחת מתוצאותיו העקיפות של המיתון היא עלייה משמעותית במספר התביעות נגד חברות ביטוח בתחום ביטוחי הבריאות, הסיעוד ואובדן כושר עבודה. 

 

מסתבר כי תקופת מיתון לא רק מגדילה את תקופת הזמן הפנוי שיש לאנשים אלא גם גורמת לרבים לבדוק יותר את הזכויות הביטוחיות המגיעות להם. 

בעת פריחה כלכלית מבוטחים רבים נוטים לקבל את דחיית חברות הביטוח ואינם נאבקים. בעת מיתון חלק גדול מהם שוקל מאבק המשתלם ברוב המקרים.

 

כאשר כל המבנה הכלכלי של משפחה מאיים להתמוטט עקב ההוצאות הרפואיות רוב הציבור יבחר לעשות ככל שניתן על מנת לזכות בפיצויים או תגמולים חודשיים מחברת הביטוח.

 

עו"ד פייל מתמחה בטיפול בתביעות רשלנות רפואית, תאונות דרכים ובמאבק מול חברות הביטוח וקופות החולים על סירובן לשלם פיצויים המגיעים למבוטחיהן