המאמר נכתב עבור בעל החוב הקלאסי, שלראשונה נקלע לחובות שנבעו כתוצאה מאי יכולתו לשלם לגורמים שונים. עקב חובותיו בעל החוב נכנס למצוקה וסחרור במערכת קבלת החלטותיו.


מה גם שהמערכת המשפטית בתחום של בעלי החוב, מצויה וידועה על בוריה לבאי כוח הנושים אשר פועלים ביעילות ומהירות מרבית על מנת לגבות חובם מול החייבים.


אך אליה וקוץ בה עבור בעלי החוב כיוון שנוסף על חובותיהם, הולכים ושוקעים ומסתבכים בשל ההליכים שננקטו על ידי באי כוח הנושים (עורכי הדין המייצגים את הנושים).


בשל זה תגובת החייבים ברוב המקרים גורמת להגדלת הנזק הקיים, וזאת היות ואינם מתמצאים ברזי המשפט ונקיטת ההליכים הנכונים להם, ומתבססים על מידע כוזב, חלקי ולא מקצועי של אחרים, ובכך מגדילים את ההיזק שנגרם להם.


לדוגמא: חייב המקבל מכתב מעורך דין על חוב שקיים ואזהרה שאם לא יסדיר חובו ב X ימים, יועבר ההליך לטיפול משפטי.


תגובת בעל חוב במקרים כאלו היא באופן טבעי ומידי להתקשר לאותו עורך דין המייצג את הזוכה ולנסות לצמצם את הנזק.


בשלב זה נכנס למלכוד מפאת חוסר מקצועיות בתחום כשינסה להתמודד לבדו מול עורך דין המיומן ומקצועי בתחום האכיפה שכמובן פועל במקצועיות למען הצד השני.


איך ניתן להימנע מטעויות בהליך הסדר חוב בהוצאה לפועל או בפשיטת רגל?


קיימות כמובן עוד דעות קדומות שנובעות מחוסר ידע ומשמועות שמייחסים למושגים של הליכים משפטיים שונים.


לדוגמא ההליך של פשיטת רגל מרתיע מאוד את רוב החייבים כיוון שיש לו בעיניהם קונוטציה שלילית.


אך לאחרונה לאחר הרפורמה הליך זה נותן לעיתים מענה נרחב להתמודד מול חובות כלכליים כבדים, ויש בו יתרונות על מנת לצאת לדרך חדשה. כמובן, כל מקרה צריך להיבדק לגופו על מנת לוודא התאמה מלאה להליך זה.


בעל חוב יקר, ברור שנקלעת למצבך שלא ברצונך אלא בשל שפעלת בהחלטות שגויות בניהול הכספים או בסדרי עדיפויות בתחום הכלכלי שלך. ומובן שאתה שואף לצאת לחופשי מכל ההגבלות והמוגבלויות ולחזור לדרך חיים חדשה ונקיה מכול חוב.


ההנחיה שלנו היא לא לעשות אף צעד בלא עזרה מקצועית, על מנת לחסוך טעויות והסתבכויות אנא פנה לעורך דין לקבלת ייעוץ, זו ההשקעה הכדאית ביותר עבורך במצב זה!


ומכאן ואילך עו"ד המנוסה בתחום, יביל אותך צעד צעד אל הפתרון המיוחל, ובוודאי ימנע ממך לעשות מהלכים שגוים שמחירם לעיתים יקר מאוד.


משרד עו"ד שחר & שחר מקצועי עם ארגז כלים וניסיון עשיר ביותר לבעלי חובות לגופים שונים. שימו לב תגובתכם הראשונית לחובות הינה בעלת משמעות וחשיבות רבה ביותר לפתרון ויציאה לחופש כלכלי איתן ויציב.


יודגש כי מאמר זה אינו עצה משפטית כלל ועיקר, ובכדי לקבל עצה משפטית הנך מוזמן לתאם ולהגיע למשרדינו בירושלים או בתל אביב על מנת לקבל פגישה בת 20 דקות ללא עלות.