עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות ביותר וביניהן: אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה, בעילת קטינה בהסכמה ועוד. אדם הנחשד בעבירות מין יישפט, לרוב, בחומרה. עורך דין לעבירות מין הוא אדם המתמצא בתחום ויכול לסייע למי שנחשד או מואשם בעבירת מין.

 

החוק קובע כי עבירות מין הן:

 

אונס - החדרת איבר מאברי הגוף (לא רק איבר המין הזכרי) או חפץ - לאיבר המין הנשי.

 

מעשה סדום – החדרת איבר מאברי הגוף או חפץ לפי הטבעת של אדם או החדרת איבר המין לפיו של אדם.

 

בעילה אסורה בהסכמה – קיום יחסי מין עם קטינה מעל גיל 14 ומתחת לגיל 16 (ואף בין גיל 16 ל-18 אם יש בין השניים יחסי מרות/תלות/חינוך/השגחה).

 

מעשה מגונה – מגע באדם אחר, לשם סיפוק או ביזוי מיני (בד"כ מדובר בנגיעה או בליטוף בלתי של איברים מוצנעים, אך יתכן מעשה מגונה אף בנשיקה שלא בהסכמה).

 

מעשה מגונה בפומבי – אוננות בפומבי, למשל ("פומבי"=אף במקום פרטי שניתן לראותו ממקום ציבורי).

 

הטרדה מינית – הצעות מיניות לאדם או הערות מיניות – החוזרות ונשנות (ואם מדובר ביחסי מרות/תלות/חינוך/השגחה – אף די בהצעב אחת/הערה אחת).

 

עבירות מין מתרחשות כמעט בכל זמן ובכל מקום. הן יכולות להיות עבירות מין בתוך המשפחה, עבירות מין במקום העבודה או עבירות מין המבוצעות ברחוב (כמו אונס של בחורה זרה בסמטה חשוכה או פדופיל הנוגע בילדים בגני שעשועים).

 

עבירות מין כשלעצמן הינן חמורות ביותר, ואם הן נעשות תוך שימוש איומים ואלימות הן, כמובן, הופכות לחמורות אף יותר. אם הקורבן נחשב חסר ישע (קטין מתחת לגיל 16, מפגר, חוסה, נכה וכד'), חומרת העבירה גדולה יותר.

 

כל עבירת מין נחשבת לעבירה פלילית, אשר על פי חוק העונשין עשויה להגיע אפילו, בצורה החמורה ביותר, לעשרים שנות מאסר.

 

עורך דין לעבירות מין הוא עורך דין פלילי המתמחה בנושא של עבירות מין. עורך דין לעבירות מין מתמצא ברזי החוק בנושא עבירות מין ותפקידו לייצג חשודים ונאשמים בעבירות מין ואף יכול להציגו בצורה הטובה ביותר בתקשורת (במידה ששמו מפורסם).

 

כאשר אדם נחשד בעבירות מין עליו לפנות מיד לעזרת עורך דין לעבירות מין, על מנת שהלה ייצגו בעת דיונים בבית המשפט.

 

חשוב להבין כי כאשר מדובר בעבירות מין, נוהגת הפרקליטות לתת משקל רב לעדות הקורבנות בהכנת כתב האישום. אי לכך, ישנה חשיבות משמעותית ביותר לחשוד המוזמן לחקירה במשטרה בעקבות חשד לעבירות מין, להתייעץ עם עורך דין לעבירות מין ולהיעזר בשירותיו לפני החקירה עצמה, במידת האפשר.

 

חשוב לזכור: כדאי לפנות לעורך דין לעבירות מין כבר בהתחלה, מכיוון שככל שעובר הזמן והחקירה מתפתחת, יהיה קשה יותר לתקן את הבעיה ולעזור לחשוד. ככל שעובר הזמן בו אתה נמצא בגפך, אתה עלול לעשות יותר טעויות עליהן תשלם בחירותך.

 

עבירות מין הן חמורות ומוקעות הן בבית המשפט והן בחברה. יחד עם זאת, קיימים אנשים רבים העוברים עבירות מין, ולעיתים, אפילו מבלי להבין כי עברו עבירת מין (למשל זוג שקיים יחסי מין על חוף הים לעת ערב ולא ידע כי צופים בו – דבר הנחשב כמעשה מגונה). עורך דין לעבירות מין הוא הכתובת שלכם - אם נחשדתם בעבירות מין. עורך דין לעבירות מין ילווה אתכם מעת המעצר ועד לתום ההליך.