אף אחד מאיתנו אינו אוהב לחשוב על סיטואציה בה ילדינו יזדקק לעורך דין פלילי. אנחנו רוצים להאמין שחינכנו אותם לבחור נכון ולהחליט את ההחלטות הנכונות, אז איך יכול להיות שהקטין עומד בפני עבירה פלילית?

 

כאשר הקטין שלכם נמצא במצב בו הוא זומן לחקירה פלילית, אתם צריכים להשיג לו עורך דין פלילי לקטינים. אחד כזה שמתמחה בייצוג קטינים, יודע להתמודד עם חקירת קטין ויכול ללוות אותו בכל שלב בהליך הפלילי.

 

מציאת אסטרטגית הגנה על קטין, חשובה מאין כמוה, את זה יכול לעשות רק עורך דין פלילי לקטינים ולא שום עורך דין אחר!

 

ליאל, נער בן 16 הסתבך עם החוק ועמד בפני אישום אונס קטינה, כאשר חבר הציע לו להצטרף למפגש שלו עם נערה, אשר לטענתו אוהבת לגוון ולהיות עם נערים אחרים.

בכתב האישום טענה הפרקליטות כי החבר השפיע על הנערה, שטף את מוחה והכריח אותה באמצעות הבטחות ואיומים לתת לחבריו לגעת בה.

 

הפרקליטות החליטה להעמיד לדין לא רק את יוזם המפגשים, אלא גם את הנערים שהיו שותפים למפגשים המיניים, כאשר היא מדגישה את הסיטואציה הלא טבעית שנוצרה במקום וחוסר הסיוע שהעניקו הנערים לנערה, כשברור שהייתה במצוקה ופעלה בחוסר שיקול דעת.

 

איך טיפל משרדנו בייצוגו של ליאל?

 

בחקירתו טען ליאל כי מעולם לא ידע שהמעשים נעשו ללא הסכמה. הנערה לא הביעה כל התנגדות למגע ואף ראה במקום נערים אחרים, אשר באו לשם אותה מטרה.

 

עצם העובדה שליאל היה בטוח שהכול נעשה בהסכמה ואף קיבל חיזוק ואישור לנושא, על ידי החבר ונערים נוספים, הופכים את המעשה למעשה שנעשה ללא כל כוונה פלילית ולפיכך אין הוא צריך לשאת בעונש.

 

באמצעות חקירה נגדית, הצלחנו לבסס קו התנהגות ברור של הנערה ולהוכיח כי מעולם לא סירבה למעשים או הביעה כל התנגדות בין אם במילים או במעשים.

 

ליאל הסכים לתת הצהרה על קשריו עם החבר, מעשיו והדרך בה ניהל וניצח על כל הלוגיסטיקה של המפגשים. אם יש אשם בפרשה, זהו באופן ברור החבר ולא נערים תמימים אשר הונו על ידו ופעלו כמו שכל נער מתבגר היה פועל.

 

מושיקו זומן לחקירת קטין, בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה. הועלה חשד כי המעשים נעשו בעת שהקטינה הייתה תחת השפעת סמים ולכן לא הייתה בעלת שיקול דעת מלא.

הפרקליטות טענה כי מושיקו יזם את המפגש ואף סיפק שתייה חריפה ומריחואנה לנערה, בעודו מבטיח לה שזה יגרום לה להשתחרר ולא יקרה לה כלום.

 

איך טיפל משרדנו בייצוג של מושיקו?

 

בראש ובראשונה עלה ספק סביר בכל הנוגע למי סיפק את הסמים לנערה. בחקירה עצמאית שערכנו, התברר שלנערה הרגלי שתייה ועישון מריחואנה וכי קיים ספק סביר שהיא הגיעה למפגש כאשר היא תחת השפעה.

 

זאת כשלעצמו שיבש את שיקול דעתה וגרם לה להגיע להחלטות שנראו לה כלא נכונות, בדיעבד. למושיקו לא הייתה כל נגיעה ביצירת הסיטואציה. הוא לא ידע שהנערה מסוממת ולא ידע שהיא אינה פועלת ומשתפת איתו פעולה, מתוך רצון מלא ברגע שהצלחנו לבסס עובדה זו, הצלחנו לערער את כל האשמה.

 

עומדים בפני חקירת קטין ? אתם צריכים עורך דין פלילי לקטינים. אחד שיודע מה הזכויות ואיך למזער נזקים למען הקטין שלכם.