אין אושר גדול מזה, עבור כל נאשם ועבור כל עורך דין המתמחה בפלילים, מלקבל את האישור המיוחל לבקשה לביטול כתב האישום הפלילי.

 

כתב אישום פלילי נגד אדם מהווה אות קין ומשפיע במידה רבה על עתידו האישי והמקצועי של אותו אדם ולכן חשוב לעשות מאמצים כבירים להמנע מהגשת כתב אישום ולהביא לביטולו של כתב האישום.

 

חלון ההזדמנויות להגשת בקשה לביטול כתב אישום


אם נאשמתם בפלילים מומלץ מאד לפנות בהקדם לעורך דין פלילי ולהגיש בקשה מסודרת לבית המשפט לביטול הגשת כתב האישום הפלילי.

 

השלב בו הנאשם נמצא במעצר ותיק החקירה נמצא בידי המשטרה וטרם עבר אל התביעה, הוא שלב קריטי בו ניתן להגיש בקשה לביטול כתב האישום, בשל העדר ראיות מספיקות או בשל חוסר העניין לציבור.

 

חשוב לדעת כי במידה והחשוד כבר הודה בעובדות שהוצגו בפניו וכי עובדות אלו מספקות להרשעתו, בית המשפט אינו יכול בשלב זה לבטל את כתב האישום. על כן יש חשיבות רבה לניצול נכון של חלון ההזדמנויות ולהתייעץ עם עורך דין פלילי כבר בשלבים אלו.

 

בתור עורכת דין מנוסה, המתחה בדין הפלילי, אני יכולה להבטיח לכם כי טיפול משפטי הולם- הכולל הדרכת הנאשם והבטחת הטיפול המשפטי האופטימלי במצבו- יכול לשנות את גורלו מקצה לקצה ולהביא לביטול האשמה כנגדו.

 

הגשת הבקשה לביטול כתב האישום הוא תהליך שנחשב למורכב ולסבוך ורק אם הוא מבוצע כהלכה הוא יכול להביא לתוצאה הרצוייה ולביטול כתב האישום.

 

משום כך רצוי מאד לפנות בהקדם לקבלת ייעוץ וליווי משפטי בנושא. נסיוני הרב כעורכת דין בעלת התמחות בתחום הפלילי, שייצגה אינספור לקוחות במצבים אלו, כמו גם בקיאותי הרבה בדין הפלילי ובמשמעויותיו, הניבו לי הצלחות רבות בכל הנוגע לביטול כתב אישום.

 

אני יודעת היטב לשים את הדעת על הפרמטרים הייחודיים והרלוונטיים הנוגעים לעבירה המיוחסת ולהבליט את הדגשים הרצויים כמו- היעדרו של עבר פלילי, תקופת הזמן שחלפה מאז ביצוע העבירה והמצב הכללי של החשוד.


לאור האמור לעיל ובמידה והוגש נגדך כתב אישום פלילי וברצונך להגיש בקשה לביטול כתב אישום, אני ממליצה לך ליצור עימי קשר בהקדם ולבחון את האפשרות להגשת בקשה מסודרת לביטול כתב האישום הפלילי .

 


עודכן ב: 29/04/2012