נהג מונית ממרכז הארץ נעצר בחשד שאנס צעירה בת 18 וביצע בה מעשה סדום . עו"ד נוגה ויזל יצגה את החשוד בבית משפט השלום בראשון לציון ומעצרו הוארך ביום אחד . יום למחרת שוחרר החשוד ממעצר.

עו"ד ויזל טענה בבית המשפט כי המתלוננת עלתה למונית והצדדים סיכמו ביניהם שתמורת הנסיעה הצעירה תבצע בחשוד מין אורלי . תוך כדי הנסיעה החליטו הצדדים לעלות לדירה ושם קיימו יחסי מין . בשלב מסוים החשוד קיבל קריאה מתחנת מוניות בה הוא עובד, ולא הסיע את המתלוננת למקום שביקשה אלא השאיר אותה במרכז העיר . לטענת המשטרה, שכנע החשוד את המתלוננת לבוא עמו לדירה , שם על פי החשד ביצע בה מעשה סדום ואנס אותה. בדיון בהארכת המעצר, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים.

כבוד השופטת וינברג – נוטוביץ לא התרשמה מטענות המשטרה ופסקה שיש להאריך את מעצרו של החשוד ביום אחד " בשים לב לגרסתו של החשוד ,לפעולות החקירה המתבקשות . . . ,סבורה אני כי מן הראוי כי חקירה זו תתבצע תחת עינו הפקוחה של בית המשפט " .


היכרותה המעמיקה ורבת השנים של עורכת הדין נגה ויזל בעבודת המשטרה בכלל ובעבירות מין בפרט , הם אשר הובילו לשחרור של החשוד ממעצר ימים בתנאים קשים מאחורי סורג ובריח בבית הכלא .

עורכת הדין נגה ויזל דאגה להדגיש בפני השופטת את גרסת החשוד מול גרסת המתלוננת .ובמהלך הדיון שכנעה עורכת הדין נוגה ויזל את בית המשפט שניתן לסיים את פעולות החקירה ביום אחד בלבד . למרות שמדובר בעבירה מסוג פשע על פי חוק העונשין ובתי המשפט לא נוטים לשחרר חשוד בשלבי המעצר הראשונים רק במקרים חריגים בלבד . במקרה זה, כאמור, שכנעה עורכת הדין נגה ויזל את בית המשפט כי מדובר במקרה חריג המצדיק סטייה מכללי מעצר ראשוני .