"מעסה הואשם במעשה מגונה, כאשר עיסה לקוחה קרוב מדי אל אזור המפשעה."

"אדם הסתובב ערום בדירתו הפרטית ומעצר בחשד לביצוע מעשה מגונה בפומבי".

"גבר ששחה בים, הואשם במעשה מגונה, לאחר שלטענת המתלוננת, נגע בה בחזה בעת שחייה לצידה."

 

שלושת הגברים האלה עתידים למצוא עצמם עומדים בפני אישום פלילי. נשמע לכם מופרך?


לא הוגן, קיצוני קצת? כאשר מדובר במעשה מגונה, הגבול מאוד רחב ומה שקובע זה איך הצד הנפגע תופס את הסיטואציה ואת האדם שלכאורה עושה את המעשה.

 

מעשה מגונה הוא עבירה פלילית לכל דבר והוא נכלל תחת עבירות מין. בניגוד לאונס או כל עבירה אחרת, כאן האינטרפרטציה של המעשה הפלילי רחבה הרבה יותר.

 

רצוי שתדעו: סביר להניח שבמהלך חייכם תתקלו לפחות פעם אחת במקרים אותם ניתן להגדיר כמעשה מגונה. לפחות פעם אחת בחיים, לא להאמין !!!!!!!!

 

הנה כמה סיטואציות שיושבות טוב טוב בתוך ההגדרה של מעשה מגונה ויכולות לקרות לאנשים נורמטיביים לגמרי.

 

הכרתי מישהי במועדון, רקדנו צמוד, היה לוהט, טיפה נסחפתי עם הידיים ופתאום היא אומרת שביצעתי בה מעשה מגונה.

 

האם יכולים להאשים אותי בעבירה,במילה אחת כן. אישה יכולה להגדיר את הגבול שלה וברגע שהיא אומרת או משדרת שזה לא, אז זה לא.

 

במקרה כזה חשוב מאוד לקחת עורך דין פלילי, אשר ישרטט את התמונה כמו שהיא ויסייע לך להפחית או לבטל את האישום. הייתם במועדון, התגפפתם בהסכמה לעיני כול. יש בראיות הללו מספיק בשביל לסייע לך במידה ויוגש נגדך כתב אישום, כל מה שאתה צריך זה עורך דין טוב.

 

שיחקנו אמת וחובה. החובה של אחת הבנות הייתה לגעת לי באיבר המין..לא אני זה שאמרתי לה לגעת בי, האם עדיין עברתי על החוק?


במקרה כזה, במידה והנגיעה באיבר מינך, נעשתה מרצונה החופשי, ללא כל אילוץ שלך או של הסובבים אותה, אין פה אשמים. כן, אנשים יכולים לעשות דברים שונים תחת דגל הלחץ החברתי, וכן, לפעמים הם לא שלמים לגמרי אם ההחלטה שקיבלו . אבל בשביל שהמעשה ייחשב לעבירה, צריך להיות קורבן

 

אני וחברה שכבנו בפארק ונעצרנו באשמת מעשה מגונה בפומבי, מה פתאום?


אומנם האקט נעשה בהסכמה ובינך לבין חברתך, אבל מה אשמים אותם אנשים שעברו בפארק, ראו את האקט ואולי נפגעו מהמעשה שעשיתם ? כאשר אתם מוציאים את יחסי המין שלכם אל שטח ציבורי, עליכם לפעול לפי כללים ונורמות. יחסי מין בציבור זו אינה נורמה.

פיתיתי קטינה להגיע למקום מבודד ודחפתי לה חפץ לאיבר המין למרות התנגדותה.


לא החדרתי לה את האיבר שלי, האם עדיין הדבר נחשב למעשה מגונה?


לא, מה פתאום. בדרך כלל אנחנו דוחפים חפצים לאיבר המין של אנשים אחרים. לא רק שמדובר באשמה חמורה של מעשה מגונה, מדובר במעשה מגונה בכוח ובקטין. בכלל לא משנה אם האיבר שננעץ בה היה איבר המין שלך או חפץ טראומטי אחר. אתה עומד בפני אשמה חמורה, שוודאי תיקח בחשבון גם אפשרות של מעשיים עתידיים בקטינים אחרים ולכן חיוני שתשיג לעצמך ייצוג משפטי טוב.

 

העצה הכי טובה שתוכלו להפיק מהפוסט הזה, זה שדברים נוגעים למעשה מגונה, אתם פשוט לא מבינים כלום. הגדרת החוק רחבה מספיק, על מנת שכל מעשה יישפט בזכות עצמו ויגדיר את גבולות הגזרה שלו ביחס לחוק, ביחס לנאשם ולא פחות חשוב ביחס לקורבן.

 

חשודים במעשה מגונה? לפני שאתם מדברים תרימו טלפון לעו"ד פלילי !!!!!


 


עודכן ב: 19/08/2010