מעשה סדום זו עבירה מינית המיוחסת מין אנאלי או מין אוראלי. במאמר זה החלטתי להביא מקבץ של שאלות ומקרים שפגשתי לאורך הדרך ונוגעים במעשה סדום. רוב השאלות הופנו אלי מאנשים נורמטיביים שנקלעו לסיטואציות פליליות, מתוך תמימות או חוסר שיקול דעת ואין במעשים אלה לשרטט את דמותם.


דווקא אותם אנשים שנסחפים, שמשתכרים, שלא מבינים מה הביג דיל, שחושבים שמדובר בעוד סוג נועז יותר של סקס, הם בדיוק האנשים שחייבים עורך דין פלילי המייצג עבירות סדום.

 

קיימתי יחסי מין בהסכמה עם פרטנרית מזדמנת. בעת קיום המשגל, ביצעתי בה מעשה סדום בניגוד לרצונה. האם עדיין נחשב הדבר לעבירה על החוק, למרות שהיינו אמצע אקט מיני ?
יחסי מין אנאליים או אוראליים צריכים להיעשות בהסכמה מלאה של שני הצדדים, גם כאשר הם מתקיימים בתוך אקט מיני כלשהו. אותה בחורה נתנה את הסכמתה לקיום יחסי מין, אך גם תוך ביצוע האקט עצמו, חופש הפעולה שלך מותנה בהסכמה בלבד. אם אכן אותה בחורה הביעה התנגדות לקיום מין אנאלי, ביצעת בה מעשה סדום בניגוד לרצונה ולפיכך עברת על החוק.

 

כפיתי על בחורה לעשות לי מין אוראלי, אך לא הגעתי לשפיכה, האם עדיין נחשב הדבר כמעשה סדום או עבירת מין בכלל ?
ביצוע עבירה מינית או מעשה סדום, אינו תלוי כלל או כלל במידת ההנאה שלך מהאקט. עצם הכפייה היא עבירה על החוק ולכן המעשה שעשית נכלל כמעשה סדום ואם תוגש נגדך תלונה, תצטרך לתת עליה את הדין ולכן רצוי שתדאג לקבל ייעוץ משפטי בנושא.

 

נחקרתי במשטרה בחשד לאונס ומעשה סדום והחוקר אמר לי שעדיף לי להודות במעשה סדום, כי העונש על מעשה סדום קל יותר, היות ומדובר במין אוראלי. האם זה נכון ?
זו בדיוק הסיבה שלא מגיעים לחקירה במשטרה בלי לקבל ייצוג של עורך דין פלילי. אתה לא בקיא בחוק ולא יודע מה העונש על כל סוג עבירה וכל מילה מיותרת או הודאה ללא הבנה, יכולה לחבל בעתיד שלך ללא הכר. אותו חוקר פנה להיגיון שלך שאומר שמין אוראלי שאין בו חדירה, דינו קל יותר ממשגל שבו יש חדירה, אך בעיני החוק גם מין אוראלי בכפייה הוא מעשה סדום והעונש על מעשה סדום יכול להגיע לעד כ-18 שנות מאסר!!!! תלוי בגיל הקורבן ונסיבות התקיפה.


אני הומוסקסואל מוצהר, קיימתי יחסי מין עם גבר אחר ולתדהמתי הוגשה נגדי תלונה על מעשה סדום, האם אני צריך לחשוש ?
בגדול, במידה ויחסי המין לא נעשו תוך הסכמה מלאה, בעיני החוק אין כל הבדל אם מדובר במשגל בין גבר לאישה או בין גבר לגבר. העובדה כי ביחסי מין הומוסקסואלים משגל אנאלי נפוץ יותר יכולה לסייע לך בטענה כי יחסי המין נעשו בהסכמה ולא היה כאן כל מעשה סדום, אך בסופו של דבר מדובר במילה כנגד מילה לגבי מהות ההסכמה וההבנה של שני הצדדים

 


עודכן ב: 24/07/2013