עצרו אותי. אני הולך לכלא, נתראה בעוד כמה שנים. כן, זה מה שהרבה אנשים חושבים כשעוצרים אותם בגין עבירה פלילית. והגיע הזמן שתדעו.
 

גם אם עצרו אתכם, זה לא אומר שירשיעו אתכם ולכן אל תרתמו את הסוסים לפני העגלה.

 

תאמינו או לא, ישנם עצורים שלא מבלים בבית מעצר אפילו יום, למה. סביר להניח שיש להם עורך דין פלילי שיודע לשחק נכון עם הקלפים שבידיו. כן, זה שחרור ממעצרים זה קצת כמו פוקר. הכול תלוי במה אתה חושף ומה אתה מסגיר.

 

אם עצרו אתכם בחדש למעורבות בעבירה פלילית, הפרקליטות יכולה לדרוש מעצר ימים, כלומר מעצר עד הגשת כתב האישום, לצרכי חקירה וביסוס תיק הראיות נגדכם.

 

יש הרבה עצורים שפשוט לא מבינים למה הם צריכים לשהות בבית מעצר אם הגשת כתב אישום נגדם, עדיין מוטלת בספק ופה לבחירת עורך דין טוב יש השפעה מכריעה על התהליך שיקבע איפה תבלו את הימים עד ההחלטה אם אכן להגיש נגדכם כתב אישום ועל איזה סעיף.

 

תארו לעצמכם שהייתם צריכים לבלות את הימים בבית מעצר, בתנאי כליאה צפופים, רחוקים מהסביבה הטבעית שלכם.


מעצר בבית מעצר זהו אינו פיקניק וסביר להניח שאם מדובר במעצר ראשון, החוויה הזו הולכת להותיר לכם צלקת, לא משנה מה יהיה השלב הבא.

 

 

העבירה, העבר שלכם, הסיבה בגינה ביצעתם את העבירה וחוזק הראיות שנגדכם, הם רק חלק מהקלפים איתם עורן דין פלילי טוב משחק בדיון על מעצר ימים.

 

למדינה מאוד נוח לשכן את כל העצורים בבית מעצר, למה להסתכן בבריחה, מה אכפת להם מהצפיפות, הפעלת המנגנון הבירוקראטי או הנזק הנפשי שיגרם לכם, עקב מעצר ימים לפני בכלל שהגישו כתב אישום. הכי קל לפעול בשיטת העדר, נעצר, נכנס למעצר ימים ואז אלוהים גדול. בגלל זה השחקן שבפינה שלכם חיוני כל כך, הוא זה שרואה רק אתכם ולא את הסטטיסטיקה.

 

 

מעבר למעצר ימים, ישנו מעצר עד תום הליכים, אשר למעשה מתקיים אחרי הגשת כתב האישום. גם פה, נטיית לב התובעים היא תמיד לנעול ולזרוק את המפתח ואם חשבתם שבמעצר ימים אתם זקוקים לעורך דין פלילי טוב, במעצר עד תום הליכים, אתם צריכים שחקן פוקר מצטיין. בשלב זה כבר יש ראיות הקושרות אתכם אל העבירה, כתב אישום כבר הוגש ולמעשה מתחיל מה שנקרא שלב גיבוש התיק נגדכם. בשלב זה של מעצר ימים, עורך הדין שלכם יצטרך לעבוד קשה יותר על מנת להוכיח מדוע אין צורך במעצר בשלב זה של החקירה.

שחרור ממעצרים, זה אפשרי גם בנסיבות מחמירות.


עורכת דין נגה ויזל, משיגה תוצאות בעבורכם.


מעצר עד תום הליכים בגין אלימות קשה במשפחה- שחרור ממעצר


מ"ת 3916-04-10 29.4.10


כנגד הנאשם הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין עבירות חמורות של אלימות במשפחה .ע"פ כתב האישום הנאשם הכה את אשתו באגרופים בראשה ובפניה סטר לה ובעט בה ונשך אותה .העבירה בגינה הוגש כתב אישום כלפי הנאשם -תקיפה בנסיבות מחמירות .

 

נטיית בית המשפט הינה לאשר מעצר עד תום הליכים, במקרים בהם מדובר בעבירות חמורות של אלימות במשפחה,בעיקר במקרים בהם ישנן עדויות פיזיות לעבירה. באמצעות ייצוג מקצועי והבאת הוכחות תומכות למצבו של החשוד בעת התקיפה, הצליח משרד עו"ד נגה ויזל, למנוע מעצר עד תום הליכים ולהשיג שחרור עד להגשת כתב אישום.


 


עודכן ב: 29/09/2010