דחיית טענות חברת הביטוח בדבר אי אובדן כושר עבודה


חברת הביטוח סירבה לפצות מבוטח בגין אובדן כושר עבודה בטענה כי לא איבד את יכולתו לעבוד במקצועו הקודם או בעבודה סבירה אחרת המתאימה לניסיונו, השכלתו וכישוריו, על בסיס חוות דעת מומחה מטעמנו, כמו גם על נכויותיו השונות שהוכחו, חויבה חברת הביטוח לשלם למבוטח סך של 150,000 ₪.

קבלת תביעה בגין תאונת עבודה


התובע אשר עבד במפעל אריזות, נפצע בעת שארגזים אשר היו על המלגה, נפלו ופגעו בו. טענת חברת הביטוח של המפעל כי רשלנותו של התובע גרמה לתאונה נדחו על ידי בית המשפט, וחברת הביטוח חויבה לשלם לתובע פיצויים בסך 80,000 ₪.

קבלת תביעה בגין נזקי גוף עקב נפילה לבור


התובעת, חברת קיבוץ, נפלה לתוך בור בלתי מסומן ובלתי מגודר אשר הותיר הקיבוץ במהלך עבודות שבוצעו במקום. כתוצאה מהנפילה נחבלה התובעת, נפגעה בגבה ואף נקעה את רגלה, בתום ניהול ההליכים המשפטיים חויב הקיבוץ לשלם לתובעת פיצוי בסך 30,000 ₪.

קבלת תביעה בגין תאונת דרכים


התובעת אשר יצאה מהרכב והחליפה פרטים עם נהג רכב אחר עימו עשתה תאונה, נפגעה מרכב שלישי שעבר במקום. חברת הביטוח דחתה את תביעתה בטענה כי לא מדובר בתאונת דרכים כמובנה בחוק מאחר ולא נעשה כל שימוש ברכב בעת התאונה. לאחר ניהול הליכים משפטיים דחה בית המשפט את טענת חברת הביטוח וקבע כי מדובר בתאונת דרכים כמובנה בחוק וחייב את חברת הביטוח לשלם לתובעת 30,000 ₪.

קבלת תביעה בגין תאונת דרכים


התובעת נפלה ונחבלה בעת שירדה במדרגות האוטובוס אל המדרכה, ותבעה את חברת הביטוח בגין נזקיה. חברת הביטוח דחתה את התביעה, בין השאר על בסיס התענה כי התובעת נפלה לאחר שכבר יצאה מהאוטובוס ובהיותה על המדרכה, ולכן אין מדובר בתאונת דרכים כמובנה בחוק. לאחר הגשת תביעה לבית המשפט ושמיעת עדויות, קיבל בית המשפט את גרסתה של התובעת ופסק לה פיצויים בסך 25,000 ₪.

 


עודכן ב: 17/10/2013