בני הזוג הסתבכו בחובות שבמשך הזמן הלכו ותפחו והגיעו לכדי 4,000,000 ₪. בשנת 2014 פנה הזוג למשרד עורכי דין עייאט ושות' מחדרה והחלו בהליך פשיטת רגל. לאחרונה הזוג קיבל הפטר מחובותיו וחזרו למעגל העבודה והעסקים.

 

הסתבכות בני הזוג נגרמה בראש ובראשונה מעומס ריביות והחזר הלוואות לבנקים. כתוצאה מטעויות ניהול שונות הפכו השניים חייבים כספים רבים לכ- 24 נושים בינם בנקים , עיריות וגופים אחרים. לאחר ניסיונות רבים ושונים להסדיר את חובותיהם, לא צלחו בני הזוג לשלם את חובותיהם לנושים. אז קבלו השניים החלטה לפנות למשרד עורכי דין שמתמחה בתחום הוצל"פ ופשיטות רגל.

 

לאחר מאמצים אדרים של ב"כ החייבים, ביום 17.05.16 ניתן צו הפטר לחייבים המורה למחוק את החוב של 4,000,000 של החייבים תמורת תשלום סכום זעיר של 60,000 ₪ ב-60 תשלומים!

 

מנימוקי הבקשה שהוגשה לבית משפט המחוזי בחיפה ע"י ב"כ החייבים, משרד ע"ד עייאט ושות', ולאור עמדת הכונ"ר והמנהל המיוחד קבלה השופטת עפרה אטיאס את הבקשה ומחקה לחייבים את חובותיהם עפ"י מתווה פירעון שמתחשב במצב הכלכלי הקריטי של בני הזוג.

 

עו"ד עייאט: "לאחר שנתיים של עבודה מאומצת בהם ניהלנו תיק קשה ומורכב של בני זוג מאזור חדרה, הצלחנו למחוק להם חוב של כ- 4,000,000 ₪ החזיר אותם למעגל החיים הנורמטיביים: ללא חובות, ללא עיקולים ופקודות וללא שלל ההגבלות על חשבון הבנק ורישיון הנהיגה. כשהכרתי את החייבים היו במצב נפשי מאוד קשה והיום לאחר הפטרתם מהחוב, חזרה להם ולילדיהם השמחה לפנים"

 

 

 


עודכן ב: 12/04/2018