היועץ המשפטי שלנו בודק מה אפשר לעשות במקרה לכם 

נרשם נגדי דו"ח על אי מתן זכות קדימה וקצין המשטרה פסל את רשיוני ל-30 ימים. אחרי שטענתי בפניו שלא ביצעתי את העבירה, הסכים הקצין להקדים את מועד המשפט משום שהרישיון חיוני לי. אולם גם בתאריך שנקבע אספיק לרצות 22 מתוך 30 ימי פסילה. האם אוכל להקדים את מועד המשפט עוד יותר?


הפתרון אינו בהקדמת מועד המשפט. אם אתה טוען שלא ביצעת את העבירה ואינך רוצה להודות, עליך להגיש בקשה מיוחדת לבית המשפט לביטול הפסילה המנהלית. את הבקשה עליך להגיש מיד, והשופט אשר ידון בה עשוי לבטלה ולהחזיר לך את הרישיון. 

נכנסתי לצומת בשעות אחר הצהריים כאשר התנועה זרמה באיטיות. לפתע נעצר רכב שנסע לפני ונאלצתי להיעצר גם אני בתוך הצומת. כשהתחלף האור לירוק נכנס אליה נהג שבא מהכיוון הנגדי ופגע בי כשאני עומד. הנהג סירב לקבל אחריות על התאונה ולשלם את הנזק שנגרם למכוניתי, אלא דרש ממני לפצותו. מי צודק?

לטנגו ולחופה צריך שניים, ובדרך כלל כאשר נגרמת תאונת דרכים שני הנהגים אשמים במידה זו או אחרת. במקרה הנוכחי יתכן שהנהג שפגע בך נושא באחריות, כיוון שעליו היה להבחין ברכבך כשהוא במצב עצירה.

 

יחד עם זאת, אתה נכשלת בביצוע עבירת תעבורה מאחר ונכנסת לצומת שאינו פנוי וחסמת את מסלול נסיעתו של הנהג המעורב,ובכך הכשרת את הקרקע לגרימת התאונה. כך שבמקרה דנן שניכם גם צודקים וגם אשמים.