עבירות אלה ואחרות מוגדרות על ידי משטרת ישראל כתיקי תלתן. מדובר ברשימת עבירות תעבורה מסכנות חיים ובכל אחד ממקרים אלה, צפויה במשטרת ישראל לעתור לענישה מחמירה של הנהג - שלילת רישיון הנהיגה לתקופה ארוכה, קנס, מאסר על תנאי ואף מאסר בפועל במקרים החמורים או כאשר מדובר בעבירות חוזרות ונשנות.

 

 

בנוסף, תעתור משטרת ישראל לשלילת רישיון הנהיגה עד תום ההליכים המשפטיים ואף לאיסור השימוש ברכב המעורב.

 

 

כשאלה פני הדברים, הינכם זקוקים לליווי וייצוג של עורך דין העוסק בדיני תעבורה.

 

 

אך איך תדעו כיצד לשכור את שירותיו של עורך הדין המתאים ביותר לטיפול במקרה שלכם? להלן הטיפים מאת עורך דין גיל ויינשטיין:

 

 

1) זמינות עורך הדין - הינכם צפויים לעבור תקופה, לעיתים ארוכה, יחד עם עורך הדין. עבורכם, המקרה הפרטני שלכם הינו הדבר הכי חשוב. שימו לב האם עורך הדין שאתם מעוניינים להיקשר איתו בתהליך זמין לשאלותיכם, עונה לשיחות הטלפון שלכם ובמקרה והוא עמוס הוא זוכר לחזור אליכם.

 

 

2) בדיקת מקצועיותו של עורך הדין - אין זו בושה לשאול את עורך הדין אודות ניסיונו בטיפול בתיקים דומים, היכרותו עם בית המשפט לענייני תעבורה, הצלחותיו ומקצועיותו.

 

 

3) תקבעו פגישה - שיחת טלפון אינה מספיקה על מנת להתרשם מיכולותיו של עורך הדין. מומלץ מאוד להיפגש עם עורך הדין באופן פרונטאלי על מנת לקבל הסבר על התיק, על דרך ניהולו ולקבל דוגמאות מתיקים אחרים שהיו בטיפולו של עורך הדין.

 

 

4) האינטראקציה שלכם עם עורך הדין - לא פחות חשוב הוא מידת הקשר שלכם עם עורך הדין שייצג אתכם. תוודאו שעורך הדין סבלני אליכם ושיש לכם אינטראקציה חיובית וטובה איתו.

 

 

עורך דין גיל ויינשטיין מתמחה בייצוג נהגים חשודים או נאשמים בביצוע עבירות תעבורה חמורות, בעל ניסיון והצלחות מוכחות.

 

 

 


עודכן ב: 05/06/2018