החוק למניעת הטרדה מאיימת נחקק בשנת 2001 על מנת להגן על האדם מפני איומים ופגיעה בגופו ובפרטיותו כתוצאה מאופן התנהלות מטריד של אדם אחד או יותר. אף על פי שקיימת אפשרות לייצוג עצמי בבקשות למתן צו כזה, מומלץ מאוד להשתמש בשירותיו של עורך דין המתמצא בנבכי הוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת.

 

צו למניעת הטרדה מאיימת מתבקש ביחסים בין בני זוג, סכסוכי שכנים וסכסוכים על רקע עסקי

 

מרבית האירועים בגינם מתבקש צו למניעת הטרדה מאיימת, עוסקים ביחסים בין בני זוג המצויים במאבק על רקע החלטה להתגרש או להיפרד סכסוכי שכנים וסכסוכים על רקע עסקי. מדובר במקרים בעלי אופי מאוד אמוציונלי ולעיתים תכופות אלים, המלוות בהגשת תלונות במשטרה.

 

סדרי הדין בהליך הינם אזרחיים ואולם המשמעות בהפרת צו כזה הינה פלילית, ומחייבת את המשטרה בבדיקת תלונה בגין הפרת הצו. לשופטים עומדים כלים ומארג ראיות מוגבל בדרך כלל, לכן כדאי להצטייד היטב בכל בדל של ראייה היכול לשפוך אור ולהוכיח את תצהיר המבקש או כזה היכול להפריך את טענותיו מצד מי שנגדו מבוקש הצו.


מדוע חשוב להסתייע בייעוץ ובייצוג מצד עורך דין בהגשת בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת?

 

שופט היושב לדין נוטה לסיים דיונים מסוג זה במתן צו הדדי ואולם ככל ואין לכך סיבה מוצדקת, על הצד המתנגד להסביר ולטעון את טיעוניו באופן משכנע כך שלא יימצא עצמו מקבל צו המגביל אותו באופן בלתי סביר. עורך דין הבקיא בהליך המשפטי יידע להציג את המקרה בצורה הטובה ביותר בבית המשפט ולהגיע לתוצאה המתבקשת.

 

לרשות משרדי נסיון טוב ורב בתחום ההוצאה של צווים למניעת הטרדה מאיימת והתוצאות מותאמות לצרכי הלקוח.

 

אם גם אתם זקוקים לייעוץ בנושא זה אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר בהקדם.