תביעה: שיחק בכדור במגרש משחקים לא בטיחותי באחת משכונות העיר צפת והפך לנכה. בתביעה שהוגשה נטען כי הילד בן ה7 בעת קרות האירוע, לפני כשנתיים שיחק במגרש כדורגל אשר הינו בעל מפגעים בטיחותיים חמורים והינו פתוח לשימוש כלל הציבור בקרבת מקום מגוריו, שבר את ידו והפך למוגבל בתנועה לכול ימי חייו.

 

לטענת התובע באמצעות בא כוחו עו"ד רונן לפיד שהגיש בשמו תביעה נגד עיריית צפת, הבעלים של המגרש והאחראים לבטיחותו עולה כי המגרש מסוכן, רצוף בורות ומכשולים והאחראים עליו לא פעלו על מנת להבטיח את בטיחות המשתמשים בו.

 

תשתית המגרש לא בטיחותית

 

בתמונות שצורפו לכתב התביעה ובחוות הדעת של יועץ הבטיחות שצורפה לכתב התביעה ניכר כי תשתיות המגרש אינן ראויות, פגומות, רצופות מכשולים ולדאבון הלב מדובר בשכונה מרוחקת ובמגרש משחקים יחיד בו נוהגים לבלות ילדי השכונה.

 

לדברי עו"ד לפיד, אילו הייתה העירייה דואגת לתחזוקת המגרש, החלפת המשטח הבלוי, סתימת הבורות במגרש, התאונה הקשה הייתה נמנעת.

 

הילד הובהל לבית חולים ע"ש רבקה זיו בצפת, נותח בבית חולים העמק שלושה ניתוחים במועדים שונים ואובחן כסובל משברים במרפק היד, ידו גובסה והושמו בה מסמרים. מומחה אורתופדיה שבדק את הילד קבע כי הוא סובל מנכות צמיתה של 15% בידו.

 

התביעה נדונה בימים אלה בבית המשפט השלום בצפת.

 

עו"ד רונן לפיד עוסק בתביעות נזקי גוף, רשלנות רפואית, תאונות דרכים, עבודה ותלמידים.
 


עודכן ב: 11/01/2016