פורום קבוצת רכישה | עסקת קומבינציה

משרד עורכי דין אושר אלקיים

אושר אלקיים משרד עורכי דין הוקם מתוך מטרה מרכזית אחת – להעניק את השירות המשפטי האיכותי ביותר בתחום המקרקעין והנדל"ן.

 

אושר אלקיים משרד עורכי דין עוסק מזה מספר רב של שנים בתחום המקרקעין, עם התמחות ייחודית וניסיון רב בעסקאות של קבוצות רכישה ועסקאות קומבינציה.

 

בניגוד לעסקאות אחרות בשוק הנדל"ן (כמו עסקה מקבלן, יד שנייה או התחדשות עירונית), עסקאות בקבוצות רכישה הינן כר פורה ליזמים ממולחים אשר עשויים לנצל חוסר ידיעה, ולהסתיר את האותיות הקטנות והתשלומים הנסתרים, ובכך למכור עסקה שונה בתכלית מאשר מה שהוצגה ללקוח. וכדי להוסיף חטא על פשע, המחוקק מזניח מזה שנים רבות את התחום שפועל ללא אסדרה חוקית, מה שמשאיר את הלקוחות ללא מטריית הגנה בעת קניית זכות בקבוצת רכישה.

 

לאור זאת, משרדנו פועל להצגת המידע האיכותי ביותר בתחום קבוצות הרכישה ועסקאות הקומבינציה. מעבר לפרסום ועדכון מדריך קבוצות הרכישה הרחב והאיכותי בישראל, משרדנו מלווה מאות רוכשים מדי שנה בכניסה ויציאה מקבוצות רכישה, בצורה הבטוחה והמקצועית ביותר שניתן, ולא פעם הצלנו את כספם של אנשים מעסקאות מפוקפקות וקבוצות רכישה כושלות.

 

אנו פועלים למתן מענה איכותי בפורום זה – אך לרוב לא ניתן לענות באופן מלא מכיוון ויש לבחון את פרטי העסקה כולה. אם המענה אינו מספיק – תרגישו חופשי לפנות אלינו בטלפון או המייל ונשמח

אודות הפורום

קבוצת רכישה הינה אחת האפשרויות הטובות והמשתלמות ביותר לבניית בניין מגורים. המורכבות של קבוצת הרכישה כוללת בתוכה אלמנטים רבים ומצריכה ידע ונסיון על מנת להוציאה אל הפועל.


עסקת קומבינציה פירושה עסקה שנעשית בין בעלי הקרקע לקבלן מבצע לצורך בניית בניין מגורים על הקרקע שבבעלותם (בין אם הקרקע ריקה או מאוכלסת).


מטרתו של פורום קבוצת רכישה | עסקת קומבינציה הינו לתת מענה ויעוץ מקצועי לכל השאלות בנושאי קבוצות רכישה ועסקאות קומבינציה, לרבות בדיקת כדאיותן אל מול שיטות התחדשות עירונית כמו תמ"א 38, פינוי בינוי ואחרות.
 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-6246553



למעלה