עורכי דין פורום עורכי דין פורום רשלנות רפואית אונקולוגיה | סרטן כאבים ממושכים אחרי סיום טיפולים כימותרפיים
מנהל/ת הפורום: עו"ד יוסי טולדנו
053-9428385


כאבים ממושכים אחרי סיום טיפולים כימותרפיים

נדב15/1/2017 15:57
לפני שנה וחצי עברה הבת שלי מספר טיפולים כימותרפיים לטיפול בסרטן העור בשלבים די ראשוניים. נכון להיום הטיפולים הוכתרו בצלחה ורק צריך להמשיך ולהיות במעקב. אבל מאז ועד עכשיו הבת שלי סובלת מאוד מכאבים בעקבות הטיפולים הכימותרפיים, שלא פוחתים עם הזמן ואפילו מתגברים. האם לדעתך זה קורה בגלל איזו טעות בחומרים שהזריקו לה?
כאב בעקבות טיפול כימותרפיעו"ד יוסי טולדנו15/1/2017 17:42
שלום רב למיטב ידיעתי, טיפולים עשויים לגרום לכאב, אולם על תשובה זו צריך לענות רופא. בברכה, יוסי טולדנו, עו"ד שטובר טולדנו עורכי דין (רשלנות רפואית, נזיקין)


שאלו את מנהל/ת הפורום: שטובר & טולדנו   053-9428385
עוד שאלות שנשאלו בנושא רשלנות רפואית אונקולוגיה | סרטן:

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר