שלום רב, בחודש יוני ביצעתי הזמנת ניוד מרשת סלקום של שני קווים.
כל סים עלות חיוב של 39 ש"מ, סה"כ 78 ש"ח.
ביולי סוף כל סוף בוצע הניוד אבל קו אחד לא נויד כמו שצריך, חוייבתי 78 ש"ח.
לאחר שיחה עם שירות התמיכה שלהם אמרו שיבצעו אקטיבציה ושזה יתנייד תוך 24 שעות. לצערי גם הניוד הזה נכשל.
נודע לי שהוא נכשל לאחר שראיתי חיוב בסלקום על חודש יולי (חיוב מלא) ואז התקשרתי לשירות בהוטמובייל שביצעו הזמנה נוספת לסים שנכשל הניוד ולצערי רק בסוף אוגוסט הצליחו לנייד אותו סופית.
בחודשים יולי ואוגוסט - שילמתי לסלקום את דמי המנוי שלי כרגיל 35 ש"ח כל חודש, חיוב סתמי שלא הייתי צריך לשלם אם הוט מובייל היו מניידים כמו שצריך ומודיעים לי שעדיין לא הצליחו לנייד עד אוגוסט, סתם שילמתי לסלקום אבל לא נורא.
לאחר הניוד באוגוסט של הסים שנכשל - חוייבתי להפתעתי שוב ב-39 ש"ח למרות שכבר שילמתי בזמנו 78 ש"ח שכללו את אותו הסים.
לאחר שיחה בסוף אוגוסט עם השירות ציינו בפניי שאני צודק ושזה נעשה בטעות ושיזכו כמובן.
מאז סוף אוגוסט עד היום חייגתי אליהם כל כך הרבה כל שבוע/שבועיים ואמרו שיזכו בקרוב.
ב-13 לנובמבר אמרו לי שב-15 לנובמבר אני אקבל סופית ואראה בבנק, חיכיתי וחיכיתי ולא קיבלתי וחייגתי אליהם רק ב-18 לנובמבר, בשיחה עם הנציגה היא אמרה שלצערה אני לא מופיע ברשימת מזוכים של ה-15 לנובמבר ושיש להם תקלה ארוכה כבר זמן רב וכרגע לא יודעים מתי יזכו אותי.
ביקשתי מאותה נציגה שתשלח לי מכתב הביתה שמציין את זה שהם לא יודעים, לאחר אינספור מריבות היא הסכימה ואמרה שתוך שבוע אקבל מכתב הביתה.
עבר שבוע והיום 27 לנובמבר חייגתי ושאלתי איפה המכתב והנציגה אמרה שהיא רואה שיש שיחה ב-18 לחודש אבל אין תיעוד - כלומר הנציגה הוליכה אותי שולל וסתם הבטיחה מכתב כדי לסיים את השיחה.
גם הנציגה היום אמרה שלא ידוע מתי יתקבל הזיכוי.
אני חושב שזאת חוצפה שאני מחכה שלושה חודשים לזיכוי של 39 שקלים, אני מבזבז כל כך הרבה זמן על שיחות אל המוקד שלהם שמלווה בזמן המתנה של 25 דקות מינימום.
מה אני יכול לעשות? אני לא ממש מבין גדול בתביעות קטנות ואשמח לדעת מה אני יכול לעשות אם בכלל...?
תודה רבה ומצטער שההודעה כל כך ארוכה, זה נובע מתסכול ועצבים.
שי.
שלום שי
צור עימי קשר טלפוני ואני אגיד לך כיצד עליך לפעול.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
רק לפני שאתקשר רציתי לדעת, כי שוב כמו שציינתי אני לא מבין גדול בעניינים משפטיים - השיחה בתשלום? זה ייעוץ בתשלום? או שזו שיחה לפני ייעוץ בתשלום?
שלא יווצר מצב לא נעים שאעמוד בו.
שוב, תודה רבה.
השיחה בחינם. זה בסדר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר