לאחר שמכשיר הפלאפון שברשותי תוקן בחברת רונלייט והמתין לי באחד מחנויות הקבלה של החברה, שלחתי היום שליח בתשלום ע"מ שיתן להם את המכשיר החילופי שקיבלתי ושיקח בשמי את המכשיר שלי שחזר מתיקון.
ע"מ לחסוך בעייות, אתמול יצרתי קשר עם מוקד רונלייט, שילמתי להם טלפונית על התיקון כדי שהשליח רק יגיע ויעשה את ההחלפה עם הפלאפון החילופי, זאת לאחר שקיבלתי את אישורם הטלפוני לשליח ע"י יפוי כח מצידי.
בפועל, השליח הגיע אליהם ולא רצו להביא לו את המכשיר שלי בטענה שלא שילמתי,. לא יצרו איתי קשר למרות שהיום ווידאיתי שיהיה להם מספר נוסף לחזרה אלי אם יהיו בעיות.
למעשה, הפלאפון החילופי שהיה אצלי ברשותי עדיין אצל השליח לאחר כמובן ששילמתי לו ואינו יכול הערב להחזיר אלא רק מחר לבצע שוב את השליחות ונשארתי הערב בלי פלאפון כאשר יש לי ארוע בו אהיה בלי פלאפון ורב הנזק.
האם ישנה אפשרות של תביעה במקרה כזה לפיצוי או לתשלום השליחות/ התיקון/ פיצוי כספי על הנזק/ או גם וגם? תודה
שלום,
כן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר