שלום רב.
אני רכשתי מזגן מסוג X מחברת אולסייל. המזגן הגיע פגום עם הרבה מכות. לאחר שיחה עם שירות הלקוחות, תואם מועד החלפה של היחידה בין השעות 15-17.
יצאתי מעבודתי בשעה 14 על מנת להגיע בזמן הבייתה.
בשעה 17:00, אני מתקשר למוביל ונאמר לי שהוא לא מגיע אלי היום כי אין אין המוצר במלאי.
האם יש עילה לתביעות קטנות עקב הטרטור, עוגמת הנפש והפסד של 3 שעות עבודה?
האם זה נוגע לתיקון 24 לחוק הגנת הצרכן (להלן: חוק הטכנאים)?
שלום,
מקרה זה מתאים לפיצוי בהתאם לחוק הטכנאים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר