לאחר שמכרנו את הספה בביתנו מכיוון שנאמר לנו שהסלון שהזמנו אמור להגיע באותו היום, מוביל שהיה אמור להגיע בין השעות 2-6 התקשר בשעה 8 בערב ביטל הגעתו ומסר שיגיע רק למחרת בעקבות תקלה ברכבו.
למחרת הגיע המוביל עם הספה כשחלק ממנה קרוע ולכן נאלץ להחזיר אותה לחברה על מנת שיתקנו אותה.
לאחר שבוע הודיעו לנו שיביאו את הסלון בין השעה 2-6, בשעה 8 בערב כלא היינו עוד בביתו ורצה להגיע אולם דחינו אותו מכיוון שלא נמצאנו בביתנו.
למחרת שוחחנו שוב עם החברה ממנו הזמנו את הסלון ואלו דחו לנו שוב את הובלת הסלון לשבוע ימים לאחר מכן.
כמו כן במהלך כל הזמן הנ"ל אנו יושבים בסלון ללא ספה לאחר שמכרנו את הספה שהייתה ברשותנו בעקבות הודעת הספק כי יגיע עם הספה החדשה באותו היום.
מבקש עזרה האם יש היכן להתלונן ולתבוע חברה זו.
שלום,
כן. אתה רשאי לפנות למועצה הישראלית לצרכנות או להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר