שלום רב,
ביצעתי הזמנה לטיסה ביות התאריכים: 31.10-7.11.2017.
העסקה בוצעה דרך אתר אינטרנט של ספק ישראלי בארץ בתאריך 12.7.2017 יום ד' ובתאריך 17.7.2017 יום ב', שלחתי דוא"ל לביטול הטיסות.
ההזמנה הייתה עבור 2 כרטיסי טיסה ובנוסף שילמתי גם על 2 מזוודות.
כמו כן, מצוין באתר שהתשלום עבור המזוודה הוא מול חברת התעופה (שאינה ישראלית). (דגש על מול).
העסקה הייתה עסקה אחת בלבד וסה"כ שילמתי עבור 2 הטיסות + 2 המזוודות וקיבלתי חשבונית אחת על כלל העסקה מול החברה בארץ וזה כולל את המזוודות.
רציתי לדעת עפ"י חוק הגנת הצרכן מה זה אומר שהם לא רוצים להחזיר לי 5% או 100 ש"ח הזול מביניהם גם עבור.
למען הסר הספק הם טוענים שיחזירו לי עבור הטיסות בלבד 5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם אבל לא המזוודות.
האם חוק הגנת הצרכן מגן עלי?
תודה רבה
שלום,
צר לי אך אינני מבין את שאלתך.
"מה זה אומר שהם לא רוצים להחזיר לי 5% או 100 ש"ח הזול מביניהם גם עבור" ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
חיים תודה רבה על התגובה אבל כנראה שלא נתתי הסבר טוב למרות שחשבתי שכן.
הספק בארץ להלן "חברת התיירות" תזכה אותי אך ורק בגין הטיסות ולא בגין המזוודות.
התשלום ירד בחשבונית 1 ושולם ישירות לספק בארץ ללא שום קשר לחברת הטיסות בחו"ל.
האם לפי חוק הגנת הצרכן צריכים לתת לי זיכוי בגין הביטול על הטיסות ועל המוצרים הנילווים להלן "המזוודות"?
תודה רבה
שלום,
עניתי על שאלתך בשיחה טלפונית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר