שלום,
ביצעתי הזמנה באתר LightInTheBox.com בתאריך 15.11.17 ועד עכשיו 20.2.18 החבילה לא התקבלה.
פניתי לחברה בבקשה לביטול העסקה וכל הזמן דחו אותי ואמרו לי להתאזר בסבלנות שזה אמור להגיע בימים הקרובים.
יש לי את כל ההתכתבות שלי אתם.
מה אני יכולה לעשות בנדון?
שלום,
מבדיקה שעשיתי מדובר בחברה שמקום מושבה בהונג קונג. משכך חוקי מדינת ישראל לא חלים עליה.
יש לפעול בהתאם למדיניות החזרה כפי שמופיע באתר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר