שלום,
לפני כשנתיים התקשר אליי נציג מכירות של סלקום והציע לי מסלול חבילה על המכשיר שלי בלבד ואני הסכמתי.
אחרי שנתיים הגעתי למרכז מכירות של סלקום לקבל דפי פירוט כי משום מה לא הגיעו לי החשבוניות מסלקום וגילתי שבמשך שנתיים שילמתי על חבילה זוגית בסך 220 ש"ח על המספר שלי ומספר שאני לא מכיר.
ביקשתי מהנציג שיברר לי של מי המספר ויבדוק שיחות יוצאות ונכנסות והנציג אכן בדק וגילה שהמספר לא שייך לאף אחד.
מה אני יכולה לעשות בנדון?
שלום,
יש צורך לפנות לחברה, לנהל מו"מ על מנת להשיב את כספך בחזרה.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר