שלום. קניתי סטרימר לטלוויזיה מחברה באינטרנט. קיבלתי את המכשיר ובשימוש בו התגלו ליקוים ותקלות (צילמתי את כולם בפלאפון) התקשרתי לחברה ואמרתי שיש תקלות אמרו לי לשלוח חזרה את המכשיר וכך עשיתי. אמרתי להם שאני לא מעוניינת בו ושיבטלו את העסקה אמרו לחכות כמה ימים שהמעבדה תבדוק. הם בדקו ולפי טענתם המכשיר בסדר(למרות שאצלי היו תקלות ) והם לא מוכנים להחזיר לי את כל כספי. בתקנון האתר שלהם כתוב שעד 14 יום אפשר לבטל את העסקה. האם זה חוקי מה שהם עושים?האם הם חייבים להחזיר לי את כל כספי.?
שלום,
על שני הצדדים לפעול בהתאם להסכם עליו חתמת.
באם בהתאם להסכם ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 יום ולא חלפו 14 יום מיום הרכישה, את רשאית לבטל (אני לא בטוח שזה מה שמצוין בהסכם).
בכל מקרה באם רכשת מוצר חדש ויש בו תקלות (את יכולה לשלוח את המוצר למעבדה פרטית הרי ברור שמעבדה של החברה תגיד שהכל תקין) ולהגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
הם רוצים גם שנשלם כסף על המשלוח כדאי שהם יחזירו לנו את המכשיר כדאי שניקח למעבדה פרטית. מה החוק בכללי לגבי החזרת מוצר פגום וקבלת החזר כספי?
שלום,
אין חוק אחד שעוסק בהחזרת מוצר פגום.
מדובר פה בחוק הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק המכר, פקודת הנזיקין ועוד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר