הזמנתי לפני כמה ימים אוכל לכלבים, החברה ממנה הזמנתי אמרה שהשליח התקשר ואמר שלא עניתי (אין לי שיחה נכנסת ממנו כלל), אחר כך אמר שהגיע לכתובת ודיברתי איתו דרך הדלת וביקשתי שיניח מאחורי הדלת כי אני לא יכולה לפתוח - דבר שלא קרה. כשאמרתי להם שזה לא נכון, הם אמרו שהם בדקו בGPS שאכן הוא היה בסביבה ולא מגיע לי החזר כספי וגם לא את האוכל. כשאמרתי להם להם שיבדקו בטלפון שלו שהוא כלל לא התקשר אליי, הם אמרו שהיתה טעות כשהם אמרו שהתקשר ושהוא פשוט הניח מאחורי הדלת בלי ליצור איתי קשר לפני. מה אפשר לעשות במצב כזה, הם מטרטרים אותי כבר שבוע עם זה.
שלום,
אני מציע לך לפנות לחנות/חברה ולסגור את הדברים מולם.
באם מטרטרים אותך את מוזמנת לפנות למשרדי ואשמח לסייע לך בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר