לפני כ3 חודשים רכשתי חבילת נסיעה דרך סוכנות כלשהי בעסקה טלפונית.
קיבלתי כמובן קבלה ואת כרטיס הטיסה במייל לאחר ביצוע העסקה.
במהלך השיחה, לא נאמר לי דבר וחצי דבר על עניין שינוי או ביטול העסקה.
כרגע נוצר מצב שאני צריכה לשנות או לבטל ומנסים לגבות ממני דמי ביטול של למעלה מ50% מהעסקה.
מה שאני מנסה להבין, האם חוק הגנת הצרכן לא מחייב את העסק לעדכן את הלקוח בדמי ביטול במעמד שיחת מכר מרחוק? כי זה החוק כמו שאני מודעת אליו.
מה גם, שכל סוכן נסיעות שסגרתי מולו בעבר, בהחלט ציין בפניי האם הכרטיס ניתן לביטול או שינוי.
הסוכן במקרה הזה אמר שלא שאלתי שאלה על ביטול ולכן לא ציין.
יש לי מה לעשות מולו כדי לא להפסיד 50%?
אשמח לתשובה.
תודה.
שלום,
את צודקת בדברים שכתבת.
כן - להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר