שלום רב,
אני כלקוח של חברת הוט (תשתית) והוט-נט (ספק) ברשת האינטרנט הביתי רציתי לדעת האם יש עילה לתביעה במקרה שאני מציין פה .
הכל התחיל בתאריך 27.2 בו אני התקשרתי לחברות הוט והוט-נט על מנת לבדוק לי מספר תקלות ברשת האינטרנט הביתי שלי.
התקלות היו :
1. אינטרנט ניתקע כל כמה דקות
2.חסימות לאתרים וכו'
3.משלם על 100 מגה ולא מקבל זאת בפועל
כמובן שמהשיחה הראשונה כבר נתקלתי בהמתנה של מעל 20 דקות רק שיענו , בנוסף כל שיחה או כל מעבר לנציג כזה או אחר נדרשתי להמתין דקה או שניים (כפי שאמר הנציג) אך בפועל המתנתי מעל 15 דקות.
כאשר היה מענה התחילו הבדיקות של הרשת הביתית ונסיון לפתרון התקלה .
את התקלה אכן זיהו וביצענו מספר רב של שלבים לפתרון התקלה .
כמובן שהבדיקות היו רב שהייתי נוכח בבית ולכן הייתי צריך להתקשר שוב ולהמתין שוב מעל 15 דקות לנציג . וזאת אחרי שהשארתי להם מספר הודעות ופניות עם בקשה לחזרה לנייד שלי בשעה שיהיה בבית אך לא התקבלה שום שיחה חזרה .
לאחר בדיקות של הרשת ,שהייתי נוכח בבית, התבקשתי שוב לבצע מספר פעולות , אך כאמור ללא תוצאות חיוביות ופתרון התקלה .
חשוב לי לציין כי זמני ההמתנה והשירות ללא הפתרון ניתן גם מחברת הוט והוט-נט .
כאשר ראיתי שאין פתרון מחברת הוט-נט ולאחר המלצות של מקרים החלטתי לעזוב את חברת הוט-נט ולעבור לבזק בינלאומי אך להשאיר את התשתית של חברת הוט ולהגדיל את החבילה ל200 מגה בשניהם .
כמובן שהוט-נט ניסו למשוך אותי עוד ועוד, ובמשך כשבוע (תחילת מרץ) שהיו עוד כמה וכמה שיחות עם החברות הללו חוויתי עוגמת נפש וזמן של המתנה לא נתפס בכל שיחה ושיחה, כמעט מעל 50 דקות ללא התקדמות כלל ועד שהצלחתי להתנתק מהם.
קודם כל חברת בזק בנלאומי חיברה אותי במהירות וללא זמני המתנה ומענה מהיר.
בנוסף אופן הבדיקה והמקצועיות של הנציגים הייתה הרבה יותר נעימה, טוב ומהירה מחברת הוט והוט-נט.
לאחר חיבור לספק בזק בינלאומי נפתרו לי החסימות לאתרים אך המשיכו התקלות של המהירות שאני משלם בעצם כרגע על 200 ולא מקבל בפועל ולפעמים נתקע .
מבחינת הספק ,בזק בנלאומי, הכל היה תקין אך הבעיה הייתה בתשתית.
שוב שיחה ועוד שיחה עם חברת עוד ושוב זמני המתנה מטורפים וכל שיחה ושיחה מעל 40 דקות .
ביקשתי מהשירות הטכני ,כי אולי כדאי להחליף את המכשיר(ראוטר) של חברת הוט ואולי פה התקלה, אך פה הם סירבו לבצע זאת ושוב לבצע מספר בדיקות ,שכבר עשיתי בעבר , וכמובן לא היית שום התקדמות .
השיחות גלשו לשיחות ערב ולילה שאני צריך לבלות איתם על מנת שיהיה לי אינטרנט בבית .
כל פעם שרציתי לבקש מהם להחליף ראוטר הם העבירו אותי משירות לקוחות למרכז טכני ושוב לשירות לקוחות ושוב למרכז טכני . לאף אחד אין תשובה ולא יודע מה להגיד וכך שוב שיחה ועוד שיחה שמתארכת ומגיע למעל 40 דקות .
לאחר שאישרו לי להחליף את הראוטר נדרשתי להמתין לטכנאי שיגיע עם הראוטר 3 ימים אך לא הייתי מוכן . הייתי רוצה להתקדם עם זה ולסיים עם זה אז יצאתי מוקדם מעבדותי על מנת לגשת למרכז שירות ולהחליף בעצמי את הראוטר .
לאחר ההחלפה וחזרה הביתה ,חברתי את הראוטר והגדרתי אותו מחדש עם חברת בזק בינאומי והוט והתחיל לעבוד .
אך כמובן עם אותה התקלה.
שום שיחות ועוד שיחות שמעבירים אותי גם למנהלי צוות ומנהלים בכירים אך ללא פתרון ובניסיונות של איפוסים וכו' וזאת לאחר שהבהרתי למנהלת בכירה כי אם הגעתי אליה זאת לאחר ביצעתי את כל האפשרויות ושהיא לא צריכה לדבר אלי כאילו היא נציגה בשירות הטכני ולבצע שוב את הבדיקות אלא לתת לי פתרון , כן/לא שחור/לבן , שוב כמובן שיחה של כמעט 40 דקות .
לאחר מכן דרשתי טכנאי שיגיע אלי הביתה ויבדוק את התשתית בבית אולי פה מקור הבעיה.
וכמובן שפה התחננתי שוב על נפשי שישלחו לי הביתה טכנאי ורק לאחר מספר רב של שיחות ובקשות ואיומים של לעזוב שלחו לי טכנאי.
הטכנאי אכן זיהה בעיה ועשה מספר של בדיקות והחלפות חיבורים אך ללא פתרון הבעיה .
הוא אכן אמר שיש כנראה רעשים והפרעות על הקו של התשתית שלי או של הבניין ורק מערכת תשתיות של הוט יכולה לבדוק וזה יקח כמה ימים , זה הייתה השיחה האחרונה מאתמול.
אתמול לא יכולתי כבר והזמנתי משתמש בחברת בזק כתשתית ושבוע הבא הם יחברו אותי ואתנתק מהוט אך לא לפני שאפעל מולם בקטע משפטי .
זהו הסיפור בגדול ,כמובן שיש עוד פרטים שאני מאמין שמפורטים בשיחות.
שיחות מוקלטות אצלי יש מתחילת החודש (מרץ). אני מאמין שלהוט והוט-נט יש את כולם .
האם יש כאן עילה לתביע ?
תודה
שלום,
כן יש עילה לתביעה, אך עילה לתביעה אינה מספיקה.
יש צורך בכל הראיות להוכחת הטענות כדי להצליח בתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר