שלום.
ביצעתי הזמנה של מזגן באתר באינטרנט הזמנה ולאחר יומיים מביצוע ההזמנה התקשר נציג ואמר שהמזגן לא קיים במלאי למרות שפורסם וכבר גבו עליו חיוב.
הנציג הציע שאבצע שינוי בהזמנה ואזמין מזגן אחר כדי להימנע מהמתנה ממושכת באספקה. הסכמתי לתנאים הוספתי עוד כסף וחיכיתי בסוף עוד 20 ימים לאספקה.
סהכ זמן ההמתנה לאספקה היה 23 ימים בעוד שהאתר מתחייב ל 10 ימי אספקה אך לא מציין מהו גובה הפיצוי במקרה של איחור.
בתוך זמן ההמתנה הזה נאלצתי להמתין פעמיים למוביל (פעם אחת הגיע עם מזגן שונה מההזמנה ופעם שניה הגיע עם המזגן שהזמנתי)
שאלותיי הם:
1. האם יש לי עילה להגשת תביעה קטנה?
2. מה גובה הפיצוי שאני יכול לדרוש.
תודה רבה
שלום,
בהתאם לדברים המתוארים יש עילה לתביעה בגין הפרת הסכם ורשלנות.
גובה הפיצוי הוא הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך והכל בתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר