שלום,
לפני מספר חודשים רכשתי שמלת כלה מוכנה (אשר נלבשה ע"י כלות אחרות בעבר) במכירה מיוחדת שערכה המעצבת. בחוזה רשום כי אוכל לבטל את העסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, כשדמי הביטול יהיו 50% מערך ההזמנה. מאחר ויש עוד מספר חודשים עד החתונה, השמלה נשארה אצל המעצבת ולא בוצעו בה תיקונים עבורי.
יש לי מספר שאלות:
1. האם אני יכולה לבטל את הרכישה גם אם עברו מאז מספר חודשים?
2. האם אצטרך לשלם את דמי הביטול גם לפני שהתחילו לתקן את השמלה למידותי?
תודה רבה!
שלום,
חוק הגנת הצרכן אינו קובע כי דמי הביטול הם 50% מסכום ההזמנה אלא עד 100 ש"ח.
את מציינת כי בהתאם להסכם ניתן לבטל את העסקה, כך שאינני מבין למה את שואלת אותי האם ניתן לבטל את העסקה?
יש לפעול בהתאם להסכם עליו חתמת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
ראשית תודה רבה על המענה המהיר.
אחדד את שאלותי:
האם במקרה שלי יש הגבלת זמן על הזמן בו אני יכולה לבטל את ההזמנה? למשל, כשאני רוכשת בגד בחנות בגדים, יש לי הגבלת זמן. האם כאן זה שונה?
בהסכם עליו חתמתי רשום כך: "במידה והתרצה הכלה לבטל את ההזמנה, הכלה תחויב בדמי ביטול של 50% מערך ההזמנה." כאמור צוין כי הביטול הינו בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
האם במקרה כזה אני צריכה לשלם 100 ש"ח משום שעדיין לא התחילו לתקן את השמלה עבורי והיא לא סופקה לי, או 50% משום שזה מה שרשום בהסכם?
שוב תודה.
שלום,
כדי שאוכל לענות על שאלתך עליי לעיין בכל ההסכם ולא רק בחלקו.
על אותו משקל - לא הגיוני לפנות לרופא לספר לו שכואב הראש ולשאול מאיזה מחלה סובל.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר