שלום רב,
ככל הנראה קניתי פריטים בנאוטיקה, כאשר היה להם באג - פריט מסוים עלה 0 ש"ח.
הזמנתי ממנו גם כן.
אך - הם התקשרו אלי שכיון שהיה באתר הם לא מחויבים לספק לי את הפריט על פי התקנון שיש להם באתר (לא ראיתי התיחסות כזאת...)
האם זה נכון? או שהם מחויבים לתת לי את הפריט?
מה אם הם אומרים שהפריט כלל לא זמין יותר?
תודה רבה,
יעל
שלום,
בהתאם לחוק הגנת הצרכן עליהם לספק לך את המוצר. זו בעיה של החברה באם היתה תקלה במערכת שלהם.
חוק הגנת הצרכן קובע פיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק בגין אי מכירת המוצר (לאחר שנקנה) בסכום המפורסם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר