אני רכשתי מכשיר בחברת הוט מובייל ואני לא לקוח שלה היציעו לי לעשות ביטוח עשו לי ביטוח למכשיר אבל אחרי כמה חודשים אני מתקשר ומברר אם יש ביטוח למרות שיש לי את החוזה שרשום שיש ביטוח אז הם אמרו רק מי שלקוח שלהם יכול לעשות ביטוח אני הייתי עשיתי ביטוח למכשיר אבל במסגרת שירות התיקונים שמתאים לכלל לקוחות שאר החברות הסלולר כמו פרטנר סלקום שאני הייתי במרכז השירות הלקוחות היה לקוח שלא היה קשור עליהם ולא לקוח שלהם ביקש לעשות ביטוח ישר עשו לו ביטוח למכשיר אני לא מבין זה חוקי מה שעשו לי או שלא חוקי כי אני יודע שיש חברות סלולר שמציאות ככה שתי סוגי ביטןח אחד שיך לחברה עצמה ויש עוד סוג ששיך לללקוחות שאר החברות השאלה שלי לאן אני צריך ללכת כדי שיחזירו לי את הביטוחים שעשיתי כי ביטלו אמרו לי לבטל כי לא הבינו על מה הביטוח אמרו לי חעשות מהתחלה את הביטוחים הבעיה היא שבחברה הזואת לא רשום בדיוק דברים נגיד הלקוח עשה פניתי לפניות הציבור שלהם אך לא ניראה לי שיעזרו לי פניתי לכמה ארגונים צרכניים אני שוקל ללכת עד המרכז השירות וליבדוק את זה לעומק עוד יותר השאלה שלי היא ככה העים זה חוקי כי הם מחובים להגיד ללקוח עים אפשר לעשות ביטוח או לא או שזה נוהל כושל מה שקרה מה הסיכוי שיחזירו לי את הביטוח למכשיר אני יודע שזה יותר מידי מה שכתבתי אבל שיקרו לי עשו לי 3 ביטוחים אבל חלק מהביטוחים עשו לי למכשירים שכלל איני יודע עליהם ביטלתי את כול הביטוחים כי ככה אמרו לי ואז אמרו לי להחזיר את הביטוחים שרציתי להחיזר את הביטוחים עשו לי בעיות עים זה עים זה חוקי מה שעשו לי
שלום,
צר לי אך אני מתקשה לקרוא בלי פסיקים או נקודות.
יש לבחון את ההסכם (משמך הביטוח) עליו חתמת ולבחון כיצד הוא מתייחס לשאלתך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר