שלום רב ,
אני בעלים של חנות בתחום הריהוט ומתמחים בהזמנות אישיות .
לקוח שלי רכש שולחן פינת אוכל קטן בהזמנה מיוחדת לפי מידות ולפי דגם שהוא בחר מתמונה באינטרנט ממש hand made בעלות של 4000 ש"ח ( נתן מקדמה של 2000 ש"ח ) לצערי לא עמדנו בזמן האספקה איחור של כשבועיים וחצי ועדיין לא סופק . המוצר בדרך בהובלה ימית . לצערי עקב בעיות ושביתות בנמל שלא קשורות אליי האוניה מתעכבת משמעותית בפריקה וכך גם השולחן . הלקוח מאוד כועס ורוצה לקבל את כספו בחזרה , מה אומר החוק לגבי הזמנה שכזו?
תודה מראש ,
ע.
שלום,
בהתאם למתואר אתה הפרת הסכם.
תאר לך מקרה אחר ובו אתה מספק מוצר (שולחן ) ללקוח שחתם איתך על הזמנה, אך הוא לא משלם (סמכת עליו שישלם וסיפקת לו את השולחן).
האם אין פה הפרת הסכם ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר