שלום , אני מעוניין לברר לגבי תביעה לחברת מחשבים או למעבדה שמייצגת אותה בארץ.
ראשית כל אני מגיע מתחום המחשבים , כך שאני מודע לכל סוגי האחריות והנזקים אשר לא מתכסים באחריות אך זה הוא לא המצב.
רכשתי מחשב חדש ב13/03 ולאחר שימוש של כמעט חודש , המחשב לא נדלק התקלה נקראת "no post". מההכרות וההבנה שלי עם התקלה הבנתי שצריך להחליף את לוח האם והתקשרתי לחברה, הם לקחו את המחשב לתיקון ב12/04. לאחר שבוע אני מקבל שיחה מהמעבדה שלוח האם קיבל קורוזיה ואם אני ארצה לתקן העלות היא 2700 שח (!).
אני יכול להתחייב שהמחשב אצלי סך הכל חודש ימים בשולחן העבודה שלי , אוכל ומים לעולם אך לעולם לא התקרבו למחשב או לשולחן העבודה אז מניין הם מגיעים למסקנה שאני גרמתי לזה?
אני חוזר ואומר שאני מגיע מתחום המחשוב ואני האחרון שהיה מבקש תיקון לחלק שאני גרמתי לנזק.
אני מתחיל לחשוב שמכרו לי חתול בשק וכל אחד מתנער מהאחריות.
אשמח לדעת מה דעתכם לגבי זה , תודה.
שלום,
קראתי את הדברים.
מהדברים שאתה מציין כאן יש מקום להגשת תביעה כנגד החברה ממנה רכשת את המחשב ומעבדת התיקונים, אך כדי שאוכל לענות לך עליי לבחון את הראיות שיש בידך להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר