רכשתי לפני חודשים וחצי עדשות מרשת אופטיקה מפורסמת , התשלום בוצע והתחייבו עד חודש להספקת המוצר . אחרי חודש פלוס התקשרתי לחנות ושאלתי מה קורה עם העדשות כיוון שאזלו לי ואני זקוקה להם בדחיפות . המוכרת בחנות מסרה שהם מצטערים אך ההזמנה ״נפלה בין הכיסאות״ ולא הוזמנה לכן הם מצטערים והם יזמינו מחדש וזה יקח עד שלושה שבועות. הסברתי לה שכרגע אני לא רואה וחייבת אותם בדחיפות היא בתמורה נתנה לי עדשות דוגמיות שהיו בחנות קרובות למספר שלי אך לא בידיוק וגם לא לאותה העין אלא 2 עדשות מתאימות לעין ימין שאצטרך לשים בעין שמאל (מה שלא מומלץ)- מציינת בכדי להבהיר את עוגמת הנפש שנגרמה לי -לתקופת שלושה שבועות .
עברו שלושה שבועות, המתנתי לשיחה מהחנות להגיע לקחת את ההזמנה אך הם לא יצרו קשר וכעבור חודש התקשרתי שוב והמוכר שדיבר איתי בטלפון לא הבין על מה אני מדברת, לא ראה את ההזמנה ומסר לי כי יש פה חלק מהעדשות שאני אבוא לקחת בנתיים. לאחר שדרשתי את המוצר עליו שילמתי ולא חלק ממנו, עוד יום ופניתי לדירות הלקוחות ולמנהלת החנות נאמר לי ש״בידיוק היום הם הגיעו מחו״ל״ ושאני אתקשר עוד שלושה ימים לראות אם הם הגיעו, שהם מצטערים ושאני אבחר לי משקפי שמש פשוטים ממותגי הבית בחנות. אני לא מעוניינת בפיצוי הזה ולא מסופקת מההצעה הזו לאור המקרה ולכן ביקשתי פיצוי של משקפי ראייה ממותגי ועדשות לחודשיים על החודשיים שהמתנתי למוצר . אמרו לי שיחזרו אלי עם תשובה(בספק אם זה יקרה) .
אני רוצה לדעת אם יש עילה לתביעה ע״ס 10,000 ע״פ סעיף 31א או סעיף אחר .
על ההמתנה ועוגמת הנפש שנגמרה לי בזמן ההמתנה למוצר .
שלום,
באם המקרה שלך נכנס לאחד מסעיפי 31א לחוק הגנת הצרכן, אזי יש לך עילה לתביעה ואת רשאית לתבוע. לדעתי המקרה שלך אינו עונה לאחד מסעיפים אלה, אך בהחלט יש לך עילה לתביעה מכוח מערכות חוקים אחרות/נוספות לרבות רשלנות, הפרת הסכם, חוק המכר והפרת חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר