שלום,
ביצעתי הזמנה באינטרנט דרך מנוע להשוואת מחירים לרכב באיטליה כאשר בסופו של דבר קיבלתי רכב מחברת באדג'ט. ההזמנה שולמה מראש באתר והוספתי לה את כל הביטוחים (מה שנקרא הגנה מלאה). במועד בו אספתי את הרכב נתבקשתי לתת כרטיס אשראי כפיקדון (ביררתי מספר פעמים עם הנציגה שאין חיוב נוסף) , כאשר בסופו של דבר כשחזרתי לארץ גיליתי שחויבתי בסכום הפיקדון. כשניסיתי ליצור עימם קשר הם טענו שזאת היתה תוספת של ביטוח שאני חתום עליה. אציין כי הביאו לי מסמך באיטלקית לחתום עליו כדי לקבל את הרכב, מעולם לא דובר על ביטוח נוסף.
כשניסיתי לקבל החזר על החיוב פניתי לחברת באדג'ט בישראל שאנו לי כי ההזמנה בוצעה דרך ספק חיצוני ואיננה עוברת כלל דרך Budget Israel (זכיין פרטי הנפרד מBudget העולמית).
מול מי אני אמור להתנהל? יש אפשרות להגיש תביעה קטנה בארץ? החברה האיטלקית הרי לא מוכנה להחזיר את החיוב והחברה בארץ טוענת כי היא לא צד ומפנה אותי לחברה באיטליה.
תודה רבה על העזרה.
שלום,
אינני מכיר את מערכת היחסים המשפטית בין החברה באיטליה ובארץ (ויש לבדוק זאת בטרם אוכל לייעץ לך).
באם אין בין החברות קשר משפטי לא תוכל להגיש תביעה בארץ ותאלץ להגיש תביעה באיטליה.
באם יש קשר משפטי תוכל להגיש תביעה כנגד החברה באיטליה באמצעות החברה בארץ.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר