שלום, השבוע עשיתי מנוי לי ולילדים לקאנטרי באר שבע בשיחה טלפונית. לאחר העסקה שוחחתי עם המנהל על התנהלות שהייתה מול הילד שלי שישי קודם ואיך שהדיחה התנהלה ביטלתי את המנוי. היום הלכתי לעשות מנוי עקב אילוצים של הילד. ישבתי עם הפקידה הכל התנהל נהדר באנו לחדש מנוי ועקב שאלות שרציתי לשאול בחדר כושר עבור בני הלכתי לחדר כושר לשאול.
כשחזרתי, ישבתי עם פקידה אחרת ענתה על שאלות נוספות ואז אמרה שאין אישור לחדש לי את המנוי. אמרה שהפקידה הקודמת לא שמה לב שיוסי רשם בכרטיס הלקוח במחשב לא לחדש. בגלל שחידשתי את המנוי ואחכ ביטלתי. טענו שיש נוהל פנימי
ביקשתי לראות זאת בצג ואז טענה שלא הספיקה להכניס את הערה הזו למחשב. יצאתי משם בבושת פנים וללא מנוי.
האם מותר להם להתנהל כך?
שלום,
באם מדובר בעסק פרטי, מותר לנהוג כך, כל עוד לא מדובר על הפלייה בהתאם לחוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר