שלום רב,
לפני כחמישה חודשים הזמנתי מלון ללונדון (לחודש יוני) דרך אתר בוקינג קום בעלות של כ- 1000 ש"ח, התשלום היה אמור להתבצע בעת ההגעה, השבוע קיבלתי למייל הודעת ביטול כביכול לבקשתי למרות שלא ביקשתי דבר כזה, פניתי לאתר ולאחר בדיקה התברר כי המלון ביטל את ההזמנה ולטענתם המלון נסגר, לבקשתי למצוא פתרון הם ציינו כי מופיע במחשב שהם לא עוזרים במקרה זה והם גם לא מוכנים לפצות, למרות זאת הן הנציג המקומי והן הנציג הגלובלי ניסו למצוא פתרון באותם התנאים אך לא נמצא פתרון שכזה. לאחר חיפושים רבים הוזמן לאחר כמספר שעות מלון חדש גם מאתר בוקינג אם אותם התנאים והמיקום אך המחיר היה גבוה בכ-800 (לקחתי את החדר הכי זול באותם התנאים) ש"ח. פניתי שוב לאתר אך הם מסרבים לקחת אחריות על כך. האם קיימת עילה לתבוע את האתר לאור העלויות הנוספות שנגרמו לי ועל כל הטרחה ועוגמת הנפש מכך?
יש לציין כי בוקינג היא חברה הולנדית והם טוענים כי אין להם נציגות בארץ
תודה
שלום,
בהתאם למתואר בהחלט יש עילה לתביעה. בהתאם לחוק חברה אינה יכולה לבטל עסקה ללא אישורה וללא הסכמתך. חוק הגנת הצרכן חל על הצרכן ולא על החברה.
הבעיה היא שחברת בוקינג היא חברה היושבת בחו"ל ולמרות שיש לה נציגות בארץ ובהתאם לפסיקות בתי המשפט לא חלה אחריות על הנציגות בארץ.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר