עשיתי ביטוח ל 5 מוצרים חשמליים בבית דרך קבוצת פל, גבו ממני 2500 שח על הביטוח, לפני חודשיים הפסיק התנור בבית לעבוד, התקשרתי לחברת פל ע"מ שישלחו טכנאי, הגיע הטכנאי הזיז את התנור, אמר תפנו לאמישרגז אני לא מטפל והלך ללא הסבר, לאחר טלפונים וברורים טען שהברז גז נמצא מאחורי התנור וזה לא בטיחותי, הסברתי שיש עוד מפסק לגז בבית ושוב תאמו לי טכנאי, במקרה אותו טכנאי שבטלפון אמר שאם זו אני הוא לא מגיע, שוב טלפונים וצעקות, בסוף שאלו אותי אם אני יכולה בעצם להרחיק את התנור מהברז גז, הזזתי את התנור שתי מרצפות שמאלה והבעיה נפתרה, טכנאי אחר יגיע (כי הטכנאי לא יכול היה להסביר שפשוט צריך להזיז את התנור), היום הגיע טכנאי אחר שאמר שהתנור מלוכלך לטעמו והוא לא יתקן אותו אם לא אנקה, שילמתי 2500 שח על ביטוח, (אני אמא חד הורית, גרה בשכירות, זה ממש לא כסף עודף שיש לי) אין שירות, רק זלזול אני מעוניינת לתבוע אותם מה עלי לעשות ובמה זה כרוך?
שלום,
בעניין זה את רשאית להגיש תביעה בעצמך לבית המשפט לתביעות קטנות או להיעזר בעו"ד לצורך כתיבת כתב התביעה וניהול ההליך המשפטי.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
בהמשך לפנייתך, יצרו עמי קשר טלפוני מהחברה וביקשו ממני למסור לך לפנות לחברה (לגברת מירי וקנין בטלפון 6668*) לצורך המשך טיפול ומתן שירות בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר