שלום ,
סליחה על אורך ההודעה אך אני מעדיפה לומר את כל פרטי המקרה על מנת לקבל תשובה מדויקת .
טכנאי היה אמור להגיע בשל תקלה בטלוויזיה , הטכנאי לא הגיע ולא טרח לעדכן , כשהתקשרתי למוקד על מנת לברר את פשר העניין נאמר לי על ידי נציגה כי ישנו תיעוד במערכת שאני התקשרתי לבטל את הטכנאי - דבר שלא היה ולא נברא יתרה מזו איחרתי לעבודה כשאני מחכה לו , כמובן שהסברתי את כל זה לנציגה שטענה שתבדוק את העניין ומאז התחיל טרטור ארוך מול החברה שבחלק מהשיחות שומעים את הנציגים אומרים שכל השיחות מוקלטות ואם צריך יפצו , במשך כל אותו זמן אני דורשת לשמוע את השיחה בה אני מבקשת לבטל את הטכנאי
לסיכומו של עניין , דיברתי עם מנהלת שטענה בפני שאין מקום לפיצוי מכיון שהם מסתמכים על תיעוד במערכת ( מיותר לציין שתיעוד במערכת כל נציג יכול לעשות ללא שיחה ) ע"י הקשת מספר הטלפון של בעל המנוי וכאשר נפתח תיק לקוח ניתן לתעד ) כששאלתי את המנהלת איך הם מסתמכים על תיעוד כשאין שיחה היא טענה שהם לא מחויבים להקליט את כל השיחות ומספיק תיעוד במערכת
יש לי תיעודי שיחות עם כל הנציגים והמנהלת , יש טעם ממש לתמלל הכל ולהגיש תביעה לבית משפט ? או ברגע שסלקום יטענו שיש תיעוד של נציגה בית משפט יקבל את זה ? בדרך כלל חובת ההוכחה היא על התובע אולם האם במקרה בו אני דורשת לשמוע שיחה שלא התקיימה חובת ההוכחה היא על הנתבע במקרה הזה ?
תודה רבה .
שלום,
מסיפור המקרה יש מקום להגיש תביעה.
כאשר מגישים תביעה יש להוכיח את כל הטענות ועל כן בהחלט יש צורך לתמלל את השיחות לצורך הוכחת הטענות.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר