שלום,
ברצוני לבטל מנוי בחדר-כושר (התשלום מתבצע ב- 12 תשלומים). הודעתי בהודעה דרך האי-מייל וגם דרך הפייסבוק שברצוני לבטל (לפי תיקון מספר 37 לחוק הגנת הצרכן), אך בעלת העסק אומרת "אי אפשר לבטל את המנוי אם עברו 14 יום מעת רכישתו" היא מוכנה רק להקפיא- לי אין צורך בהקפאה, כי אני לא הולך (ב-4 וחצי חודשים הלכתי פעם אחת).
מה אפשרי לעשות?
שלום,
על מכון הכושר לפעול לצורך ביטול העיסקה בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן.
לאור חוק הגנת הצרכן בעלת העסק מטעה אותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
מה האפשרויות העומדות בפני להמשך?
שלום,
לפנות לחדר הכושר עם נוסח החוק באמצעות מכתב התראה לפני תביעה או להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלחתי את ההודעה דרך הפייסבוק של העסק..
רשמתי
"
אבקש לבטל את המנוי בהתאם לחוק [קישור לחוק עצמו]
"
האם זה מספיק?
אם לא תוכל בבקשה לפרט איך עלי לשלוח?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר